چند خبر کوتاه از ورزش استان کردستان


چند خبر کوتاه از ورزش استان کردستان

سنندج‌ - ایرنا - قهرمانی تیم کردستان در مسابقات کشوری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، دعوت فوتبالیست کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور، ‌ صعود تیم کردستانی به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال کشور از جمله خبرهای ورزشی کردستان است.

به گزارش ایرنا، در دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای کشور که به میزبانی تهران برگزار شد تیم «تراپ» نماینده کردستان در مصاف با دیگر رقیب کردستانی خود تیم «مقاومت» توانست به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و تیم مقاومت نیز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد

یادگار رستمی فوتبالیست کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور به منظور کسب آمادگی حضور در رقابت های نهایی جام جهانی و قهرمانی آسیا به مرحله جدید اردوی این تیم فراخوانده شد.

این مرحله از اردو با حضور ۲۴ بازیکن از سراسر کشور از روز جمعه ۱۱ مهرماه در محل کمپ تیم های ملی در تهران آغاز و سه روز ادامه خواهد داشت.

صعود تیم کردستانی به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال کشور قطعی شد

تیم جنرال ویند سقز در چهارمین دیدار خود با نتیجه چهار بر یک تیم شهدای اهواز را شکست داد و با کسب ۱۰ امتیاز و یک دیدار مانده به روز آخر مسابقات صعود خود را به مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور قطعی کرد.

این نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتسال فردا در آخرین بازی به مصاف میزبان این رقابت ها یعنی خلیج ماهشهر می رود.

تیم چاپ معلم سنندج دیگر نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم فوتسال در چهارمین دیدار خود با نتیجه پنج بر ۲ مغلوب تیم شهدای ایلام شد و از صعود به مرحله بعدی این رقابت ها باز ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی