پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی درگذشت «سیروس بابایی»


پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی درگذشت «سیروس بابایی»

در پی درگذشت مرحوم سیروس بابایی، بنیانگذار فعالیت‌های قرآنی ارتش، عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی درگذشت «سیروس بابایی»

به گزارش ایکنا، در پی درگذشت مرحوم سیروس بابایی، بنیانگذار فعالیت‌های قرآنی ارتش، به ویژه نیروی زمینی، خادم‌القرآن عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله(ص): «اهل القرآن، اهل الله و خاصّته».

افسر با اخلاص قرآنی ارتش سرافراز حزب‌الله، شادروان زنده‌یاد سیروس بابایی، رضوان‌الله علیه از پیشکسوتان قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و از بنیانگذاران دارالقرآن نزاجا که علاوه بر خدمت در صحنه‌های قرآنی، مدال ستایشگری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را نیز بر سینه خود داشت، به دیدار معبود شتافت.

آن قاری متعهد قرآن، بر اساس بیش از چهل سال شناخت حقیر از وی، از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر اهتمام جدی در زمینه نشر و ترویج قرآن کریم و فرهنگ آن در میان صفوف پرسنل نیروی زمینی ارتش و خانواده محترم ایشان و همکاری با سایر نیروهای مسلح و سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور با غیرت و همتی ستودنی تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای قرآنی در ارتش به کار گرفت که بحمدالله ثمرات ارزشمندی در برداشت.

پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی درگذشت «سیروس بابایی»

از جمله ویژگی‌های برجسته آن افسر شایسته قرآنی که پیوسته در مسیر ولایت و مدافع صادق انقلاب اسلامی بود، خستگی‌ناپذیری آن خادم بااخلاص قرآن بود که حتی پس از بازنشستگی نیز همواره در راستای خدمت به قرآن ‌گام برداشت.

رحلت آن افسر متعهد قرآنی را به حضور خانواده فداکار و معظم بابایی، همرزمان او در خانواده پرافتخار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و جامعه سرافراز قرآنی تسلیت عرض نموده و به موازات آرزوی علوّ مرتبت و رفعت درجات آن عزیز سفر کرده، امیدوارم در سرای باقی همنشین قرآن کریم و بهره‌مند از عنایات ارباب خویش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشد.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پررهرو باد

نهم مهرماه 1399

خادم‌القرآن

عباس سلیمی»

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟