طرح جدید پیش فروش 5 محصول سایپا امروز 9 مهر+ سایت ثبت نام پیش فروش سایپا و جزئیات


طرح جدید پیش فروش 5 محصول سایپا امروز 9 مهر+ سایت ثبت نام پیش فروش سایپا و جزئیات

طرح جدید پیش فروش 5 محصول سایپا با موعد تحویل در 1400 ویژه مهر ماه از امروز چهارشنبه 9 مهر آغاز شد. در ادامه این خبر جزئیات طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا لینک سایت ثبت نام فروش فوری سایپا را بخوانید.

طرح جدید پیش فروش 5 محصول سایپا امروز 9 مهر+ سایت ثبت نام پیش فروش سایپا و جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر؛ طرح جدید پیش فروش سایپا مهرماه ۹۹ از امروز چهارشنبه 9 مهر ساعت 10 صبح آغاز شد. سایپا در طرح فروش فوری خود 5 محصول را پیش فروش می کند. طرح پیش فروش خودرو سایپا مهر 99 از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 9 مهرماه 99 آغاز شد . ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا مهر 99 به مدت 3 روز ادامه دارد.

طرح جدید پیش فروش ۵ محصول سایپا با موعد تحویل در ۱۴۰۰

در این طرح، چهار محصول ساینا دنده‌ای، تیبا2، تیبا صندوقدار و سایپا 151 با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور 1400 و خودرو کوییک. آر با موعد تحویل شهریور سال آینده عرضه خواهند شد.

در طرح مذکور، قیمت نهایی خودرو براساس قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود و زمان تحویل خودروها در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده است.

متقاضیانی که از خردادماه امسال جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

تمامی محدودیت‌های اعمال‌شده در طرح‌های قبلی فروش در این طرح نیز برقرار خواهد بود و پس از انجام قرعه‌کشی، منتخبان می‌بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.

در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در زمان صدور دعوتنامه، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود، سند خودرو به‌مدت یک‌سال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح چهارشنبه 9 مهرماه به‌مدت سه‌روز به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

طرح جدید پیش فروش 5 محصول سایپا امروز 9 مهر+ سایت ثبت نام پیش فروش سایپا و جزئیات

قیمت خودروهای سایپا در طرح جدید پیش فروش سایپا مهرماه 99

ساینا دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۱ میلیون ریال، تیبا ۲ با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۹ میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت ۳۵۶ میلیون ریال، سایپا ۱۵۱ با مبلغ پیش پرداخت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کوییک R با مبلغ ۵۰۷ میلیون ریال در این طرح پیش فروش خواهند شد.

طرح جدید پیش فروش 5 محصول سایپا امروز 9 مهر+ سایت ثبت نام پیش فروش سایپا و جزئیات

زمان ثبت نام در طرح جدید پیش فروش 5 خودروی سایپا مهر 99

متقاضیان از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۷/۹ می‌توانند به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا اقدام به پیش خرید کنند.

متقاضیانی که ازخردادماه سال جاری تا کنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

سایت ثبت نام در طرح جدید پیش فروش خودرو‌های سایپا امروز ۹ مهر/ سایت ثبت نام سایپا

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش فوری سایپا و شرایط پیش فروش سایپا و همچنین جهت اطلاع از نحوه ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنید.

برای ورود به سایت سایپا برای ثبت نام در طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا مهر ۹۹ اینجا کلیک کنید.

طرح جدید پیش فروش 5 محصول سایپا امروز 9 مهر+ سایت ثبت نام پیش فروش سایپا و جزئیات

ثبت نام پیش فروش سایپا+ لینک ورود به سایت سایپا

متفاضیان ثبت نام پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

تکرار/ برای ورود به سایت سایپا برای ثبت نام در طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا مهر ۹۹ اینجا کلیک کنید.

سایت فروش اینترنتی سایپا، به سامانه امتا (سامانه یکپارچه احراز هویت تجارت الکترونیک) متصل شده است. به همین دلیل نیز تغییراتی در نحوه ثبت نام اینترنتی سایپا و نحوه ورود مشتریان به سایت فروش سایپا، ایجاد شده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

1- به سایت ثبت نام اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و از منوی بالای صفحه، گزینه «ورود / ثبت نام» را انتخاب کنید.

2- بعد از وارد کردن کد ملی و رمز عبور، گزینه «ورود» را کلیک کنید. همچنین اگر رمز عبورتان را فراموش کرده اید، گزینه «بازیابی رمز عبور» را بزنید. اگر هم اطلاعات شما در سایت اینترنتی فروش سایپا وجود ندارد، باید گزینه «تاکنون ثبت نام نکرده اید؟» را انتخاب کنید.

3- بعد از بارگذاری صفحه، به سامانه امتا هدایت میشوید. مطابق تصویر زیر، حالا باید شماره تفلن همراه‌تان را وارد کنید. دقت داشته باشید که این شماره همراه باید فعال بوده و متعلق به مشتری باشد. بعد از کلیک بر روی «ادامه»، کد احراز هویت برای‌تان پیامک میشود.

4- حالا باید کد ملی، تاریخ تولد و همچنین کد ارسال شده را در این کادر وارد کرده و سپس گزینه «ثبت و تایید» را کلیک کنید. اما اگر پیامکی به دست‌تان نرسیده، باید گزینه «ارسال مجدد کد تایید» را انتخاب کنید.

5- در صورت موفقیت آمیز بودن مرحله قبل، به صفحه اجازه دسترسی منتقل میشوید. در این حالت باید گزینه «اعطای مجوز ورود یکپارچه» را انتخاب کنید. اما اگر از ادامه ثبت نام منصرف شده اید، گزینه «عدم اعطای مجور ورود یکپارچه» را انتخاب کنید.

6- در این قسمت، به صفحه تعیین رمز منتقل می شوید. حالا باید رمز عبورتان را یکبار (در کادر سمت راست) تایپ کنید. یکبار هم برای تایید نهایی (در کادر سمت چپ) دوباره آنرا وارد کنید. با انتخاب گزینه «تایید»، از این به بعد میتوانید با کد ملی و رمز عبور، به سایت فروش اینترنتی سایپا وارد شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی