دولت‌های غربی مصداق حرمله‌های زمان هستند


دولت‌های غربی مصداق حرمله‌های زمان هستند

دبیر ستاد حقوق بشر: امروز دولت‌های غربی در اروپا و امریکا مصداق حرمله‌های زمان هستند که از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

دولت‌های غربی مصداق حرمله‌های زمان هستندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای علی باقری کنی در بازدید از خانه بیماران‌ای بی با اشاره به اینکه این کودکان درد و رنج زیادی را تحمل می‌کنند و دارو‌های آن‌ها تحریم شده است، گفت: دولت‌های اروپایی با ژست‌های حقوق بشری با تحریم دارو‌های بیماران از جمله بیماران پروانه‌ای از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه آن‌ها در جنگ اقتصادی کودکان بیمار و مظلوم را نیز هدف گرفته اند در حالی که کودکان هیچ جرمی مرتکب نشده اند و تنها جرم آن‌ها بیماری و معصومیت آنهاست، گفت: دولت‌های غربی که این جنایت‌ها را انجام می‌دهند بدانند که ملت‌های مستقل و آزاده هیچ گاه از آرمان‌های خود نمی‌گذرند.
آقای باقری کنی با ابراز خرسندی از اقدام‌های انجام شده در خانه‌ای بی برای این بیماران، افزود: کمک به بهبود این بیماران کاری الهی است و ما هم باید همه تلاش خود را برای احقاق حق آن‌ها بگذاریم و با افشاگری جنایتکاران باعث رسوایی آن‌ها شویم.
وی تاکید کرد: باید صدای مظلومیت این کودکان بی زبان را به دنیا برسانیم تا جهانیان بفهمند که اینجا در دنیا عده‌ای با نام حقوق بشر کاسبی راه انداخته اند.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت‌های غربی برخلاف تمامی معاهدات بین المللی حتی کار‌هایی را که در شرایط جنگی رعایت می‌شود، رعایت نمی‌کنند و از تحریم دارویی و غذایی نیز خودداری نمی‌کنند.
آقای باقری کنی با تاکید بر اینکه باید با مستندسازی و ارایه این جنایات به دنیا پرده‌ها را برداشت و دشمنان را رسوا کرد، افزود: دستگاه قضایی وظیفه خودش می‌داند که صدای کودکان مظلوم را به جهانیان برساند که علاوه بر ایجاد بازدارندگی موجب شود جنایتکاران نیز در دنیا معرفی شوند.
در این نشست حجت الاسلام هاشمی مسئول خانه‌ای بی نیز گزارشی از عملکرد این موسسه مردم نهاد ارائه کرد و گفت: متاسفانه تحریم‌های ناجوانمردانه غرب باعث شده است ما در دسترسی به فرآورده‌های دارویی به ویژه انواع پانسمان با مشکل مواجه باشیم.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی برای تامین مایحتاج این کودکان با همکاری وزارت بهداشت و سایر نهاد‌ها و موسسات ذیربط، افزود: در معرفی بیماران‌ای بی به جامعه رسانه ملی نقش مهمی ایفا کرد و باعث شد بسیاری از مردم این بیماری را بشناسند.
آقای هاشمی گفت: براساس آمار در هر ۵۰ هزار تولد یک کودک مبتلا به‌ای بی به دنیا می‌آید که شرایط بسیار سختی را برای خود و خانواده اش به همراه دارد و نیازمند توجه ویژه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا