پیام تسلیت شیخ الاسلام درپی درگذشت مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان قم


پیام تسلیت شیخ الاسلام درپی درگذشت مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان قم

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با صدور پیامی در گذشت خادم بلند همت شهرکریمه اهل بیت(س) محمد حسین امین جعفری؛ مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام حمیدرضا شیخ الاسلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر روح بلند یکی دیگر از خادمین با اخلاص به مردم و جانبازی از تبار جبهه و جنگ وخطه شهادت،خدمتگزار حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران ،چهره ای صدیق و امین و معلمی فرهیخته ،با اخلاص و دلسوز؛ مرحوم کربلایی حاج محمد حسین امین جعفری به ملکوت اعلی پیوست و آسمانی شد .

با نهایت تأثر و تاسف و با قلبی آکنده از اندوه، درگذشت این مرد عالم، پرهیزگار و خداشناس را که تمامی عمر بابرکت خود را چه در عرصه جنگ و جهاد و چه در مسیر تعلیم و تربیت ،مصروف خدمت مخلصانه و صادقانه نمود، تسلیت عرض می نمایم.

مرحوم امین جعفری، یکی از مصادیق به حق مدیران خدا ترس و با تقوا بود که با رفتار و عمل خود درس هایی فراموش ناشدنی به ما آموخت و راه خویش را جاودان و استوار نمود.

اینجانب از دست دادن این معلم بزرگ را به مردم شریف استان، علی الخصوص فرهنگیان محترم،دانش آموزان و دانشجویان عزیز،جانبازان و ایثارگران و همرزمان گرانقدر ایشان در۸سال دفاع مقدس ،خانواده های معزز شهدا و بخصوص خانواده و بستگان محترم این سفر کرده به دیار باقی تسلیت عرض نموده؛ برای آن مرحوم طلب علو درجات و قرب با معصومین«علیهم اسلام» و برای خانواده گرانقدرشان، صبر و جزای خیر را مسئلت می نمایم.

حمید رضا شیخ الاسلام

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج