فرمانده انتظامی گناوه: ایثار مدافعان سلامت فراموش شدنی نیست


فرمانده انتظامی گناوه: ایثار مدافعان سلامت فراموش شدنی نیست

گناوه - ایرنا - فرمانده انتظامی گناوه گفت: تلاش و زحمت مجاهدانه کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط می‌شود و فراموش شدنی نیست.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین احمدی روز پنجشنبه در دیدار با کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه افزود: در شرایطی که کشور درگیر بیماری کرونا است مدافعان سلامت از بدو شیوع این ویروس به صورت شبانه روز درحال تلاش برای حفظ جان و سلامت مردم هستند.

وی اظهار کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان برای حفظ امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کردند، در این زمان نیز کادر درمانی برای حفظ جان و سلامت مردم، آسایش، هستی و جان خود را نثار می‌کنند.

فرمانده انتظامی گناوه ادامه داد: مردم فهیم این شهرستان به منظور کاستن فشار بر کادر درمان و حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ماسک استفاده کنند.

در این برنامه که به مناسبت پاسداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس و ارج نهادن به تلاش‌های جهادگونه مدافعان سلامت برگزارشد، فرماندهی انتظامی گناوه به همراه تعدادی از کارکنان آن مجموعه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) حاضر و با اهدای شاخه گل به پزشکان ، پرستاران و کارکنان بخش بیماران کرونایی و اورژانس از زحمت شبانه روزی آنان در عرصه دفاع از سلامت مردم تقدیر و تشکر کردند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و از نقاط با وضعیت قرمز کرونایی در کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق