پیاده‌روی حرم تا حرم در مراغه برگزار نخواهد شد


پیاده‌روی حرم تا حرم در مراغه برگزار نخواهد شد

مراغه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه مراغه گفت: با توجه به افزایش آمار فوتی، مبتلا و بستری ناشی از بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان از این نظر، امسال پیاده‌روی حرم تا حرم اربعین در شهرستان برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، موسی شعفی روز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان مراغه اظهار داشت: آیین و همایش فرهنگی و مذهبی پیاده‌روی حرم تا حرم به یاد جاماندگان پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در سال های گذشته با حضور هزاران نفر از عاشقان و عزاداران حسینی در مسیر آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) تا امامزاده سیدابراهیم (ع) مراغه برگزار می شد که امسال به دلیل وضعیت قرمز شهرستان و طیق دستور ستاد ملی کرونا و ستاد کشوری اربعین، هیچگونه تجمع و مراسمی برگزار نخواهد شد.

وی گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد افزایش سه برابری مبتلا، فوتی و بستری کرونا نسبت به هفته های گذشته در مراغه هستیم و در صورت ادامه این روند امکان خدمات دهی از سوی مجموعه دانشکده علوم پزشکی شهرستان نخواهد بود.
شعفی افزود: تعداد بیماران بستری و بدحال روز به روز در حال افزایش است و بیمارستان های شهرستان در صورت افزایش تعداد مبتلا به بیماری کرونا ویروس و تکمیل ظرفیت جوابگو نخواهند بود.
وی اضافه کرد: رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص، بهترین راهکار مقابله با بیماری کرونا ویروس است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس