14 سایت همراه اول شهری و جاده‌ای در خوزستان ارتقا یافتند


14 سایت همراه اول شهری و جاده‌ای در خوزستان ارتقا یافتند

اهواز-ایرنا- مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: 14سایت پر ترافیک شهری و جاده ای روستایی همراه اول استان خوزستان در طرح توسعه فاز هشت شبکه ارتباطی همراه با نصب تجهیزات ارتقا یافتند.

رحیم فلاح زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تعداد سایت در راستای ارائه خدمات با کیفیت و پوشش حداکثری توسعه یافتند که با نصب تکنولوژی های ۳G و ۴G برای ارائه خدمات مطلوب و افزایش پوشش شبکه ای همراه و اینترنت پرسرعت تجهیز و بروز رسانی شد.
وی افزود: با اجرای عملیات ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول، خدمات تونل دلا و زاووت شهرستان اندیکا، بیمارستان اروند و کارخانه پوشش لوله شهرستان اهواز، شیلات شهرستان باوی، بجک و سدمارون شهرستان بهبهان، شهرک شهید بهشتی شهرستان دشت آزادگان و نمره یک و بقعه یک شهرستان رامهرمز ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به ارتقای خدمات سلمانیه شهرستان شادگان، خلیفه حیدر شهرستان شوش و زهیریه شهرستان هویزه ادامه داد: این اقدامات تأثیر زیادی در کاهش نقاط کور، افزایش پوشش آنتن دهی و پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای کیفیت و ارائه اینترنت پرسرعت همراه اول در سطح این نقاط و اطراف آن خواهد داشت.

طرح توسعه فاز هشت شبکه ارتباطی همراه به منظور توسعه حداکثری شبکه ارتباطی همراه و اینترنت در نقاط مختلف استان است.

بیش از پنج میلیون مشترک همراه اول استان های لرستان و خوزستان زیر پوشش شبکه مخابرات استان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر