نخستین کنگره ملی «سوگواره ایل» در یاسوج برگزار می شود


نخستین کنگره ملی «سوگواره ایل» در یاسوج برگزار می شود

دولت آبادی از برگزاری نخستین کنگره ملی شعر آئینی «سوگواره ایل» در یاسوج خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز سه شنبه (۸ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: نخستین کنگره ملی شعر آئینی «سوگواره ایل» در یاسوج برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را با موضوعات مفاهیم و ارزش های عاشورا و اربعین، شعر آئینی در ادعیه، مناجات و مفاهیم قرآن و عترت، شعر آیینی و مقاومت بیداری اسلامی، پیامبر و اهل بیت (ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در دو گروه سنی نوجوانان (۱۲ تا ۲۰ سال) و جوانان (۲۰ تا ۳۰ سال) برگزار می شود.

دولت آبادی با تاکید بر اینکه اشعار ارسالی در دو بخش سپید و کلاسیک ارزیابی خواهد شد، عنوان کرد: هر شاعر می تواند در هر بخش ۳ اثر ارسال کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: آثار ارسالی نباید در مجموعه ای به چاپ رسیده باشد و همچنین باید در قالب فایل word با خط B nazanin اندازه ۱۴ باشد.

دولت آبادی در پایان خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه ٩٩ خواهد بود و علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن 09390956543 آثار خود را ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت Www.bachehayemasjed.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۷۸۴۳۱۷۹۶ آقای منصوری دبیرخانه کنگره تماس بگیرند.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست