30 کیلومتر باند دوم محور بیرجند _ زاهدان تکمیل می‌شود


30 کیلومتر باند دوم محور بیرجند _ زاهدان تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری صورت گرفته تا پایان سال جاری در محور بیرجند - زاهدان 30 کیلومتر دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وحید داعی در نشست بررسی و رفع مشکلات پیمانکاران محور بیرجند - زاهدان به منظور تسریع در عملیات اجرایی اظهار کرد: محور بیرجند - زاهدان ۴۵۰ کیلومتر طول دارد که در کریدور جنوب به شمال است و ۲۵۰ کیلومتر از این محور در استان خراسان جنوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تاکنون حدود ۷۰ کیلومتر از این محور دوبانده شده و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اکنون کل قطعات موجود در شهرستان نهبندان در بخش باندهای دوم تعیین تکلیف شده و پیمانکاران آن در حال اجرای پروژه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پروژه زیر گذر شهر شوسف و پروژه احداث باند دوم حد فاصل شهر شوسف تا نهبندان نیز بازدید کرد.

وی در این بازدید که به منظور آخرین وضعیت اجرایی پروژه انجام شد، اظهار کرد: طول این پروژه ۲۲ کیلومتر است که طبق هدف‌گذاری حدود ۱۰ کیلومتر از این پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

پس از بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از قطعات پروژه احداث باند دوم محور بیرجند - نهبندان و کارگاه‌های پروژه، جلسه‌ای به منظور پیگیری و رفع مشکلات پیمانکاران در راستای تسریع روند اجرایی با حضور فرماندار نهبندان، معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری، مشاوران و پیمانکاران محور برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...