استاندار ایلام خواستار مدیریت مستقل منابع نفت و گاز استان شد


استاندار ایلام خواستار مدیریت مستقل منابع نفت و گاز استان شد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان خواهان مدیریت مستقل منابع نفت و گاز در استان ایلام هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه جمعه در نشست مشترک رییس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت نفت خواستار ایجاد دفتر نمایندگی مستقل نفت و گاز و پتروشیمی در استان شد.

وی با قدردانی از خدمات ویژه وزارت نفت به خاطر سرمایه‌گذاری های هنگفتی که طی این سال ها در استان انجام داده است، تاکید کرد: تقاضا داریم برای مدیریت بهتر این منابع عظیم، دفتر مستقل‌ نفت و گاز در استان ایلام شکل گیرد و البته این خواسته از مطالبات مهم مردم استان نیز هست.

وی یادآور شد: از ۵۰ هزار میلیارد تومانی که طی سه سال گذشته در استان سرمایه‌گذاری شده است بیش از ۷۰ درصد آن متعلق به طرح ها و پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی است که به سامان رساندن این سرمایه گذاری ها، ضرورت ایجاد دفتر نمایندگی نفت و گاز در استان را دو چندان کرده است.

رییس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با سفر به استان ایلام از میادین نفت و گاز این استان بازدید می کنند.

عصر روز جمعه فریدون عباسی دوانی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به همراه دو تن از اعضای این کمیسیون با استقبال محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی و جهانگیر رستمزاد معاون امور اقتصادی استاندار ایلام وارد این استان شدند.

در این سفر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران نفت و گاز و پتروشیمی و مسئولان استانی، اعضای کمیسیون انرژی را همراهی می کنند.

بازدید از میادین نفت و گاز و پتروشیمی در استان و حضور در نشست با استاندار ایلام از مهم ترین برنامه های سفر اعضای کمیسیون انرژی به استان ایلام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس