یک هفته با ورزش خراسان رضوی


یک هفته با ورزش خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- پیوستن دو بازیکن جدید به تیم فوتبال شهرخودرو، شروع تمرینات تیم بسکتبال آویژه صنعت با حضور سرمربی خارجی خود، پایان مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی و انتخاب رییس جدید هیات تیراندازی با کمان از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

پیوستن دو بازیکن جدید به تیم فوتبال شهرخودرو

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته گذشته ابوذر صفرزاده بازیکن ۲۴ ساله شیرازی که سابقه عضویت در تیم‌های فجر سپاسی، ذوب‌آهن اصفهان و شاهین بوشهر را در کارنامه دارد و رضا یزدان‌دوست بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان را برای سه فصل به خدمت گرفت.

پایان مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی
فینال نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی یادواره هفته دفاع مقدس روز پنجم مهرماه پبین تیمهای آکادمی فوتبال طیبی و کیان نیشابور برگزار شد که تیم آکادمی طیبی به مقام قهرمانی دست یافت. کیان نیشابور دوم شد و پرسپولیس مشهد مقام سوم را کسب کرد.همچنین تیم بانوان گناباد هم کاپ اخلاق را به دست آورد.
این مسابقات با حضور هشت تیم ( چهار تیم مشهدی و چهار تیم شهرستانی) طی دو روز و به صورت مجتمع در استادیوم تختی مشهد برگزار شد.

انتخاب رییس هیات تیراندازی با کمان
انتخابات رییس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی هشتم مهر ماه با نامزدی هفت نفر به نامهای محمد ابراهیم امینی، الهه رجایی، وحید غفوری، محمد قارونی، مجید دبیریان، فریده میرزایی و امیر کفاش آغاز شد.

دبیریان و میرزایی به دلیل غیبت از دور انتخابات حذف شدند و وحید غفوری، امیر کفاش و الهه رجایی نیز از شرکت در انتخابات انصراف دادند. در نهایت رای گیری برای انتخاب یک نفر بین محمد ابراهیم امینی و محمد قارونی برگزار شد که با شمارش آراء محمد ابراهیم امینی با هشت رای در مقابل محمد قارونی با هفت رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی انتخاب و معرفی شد.

آغاز تمرینات تیم بسکتبال آویژه صنعت با سرمربی خارجی خود

بازیکنان تیم بسکتبال آویژه صنعت که خود را برای رقابت‌های لیگ برتر فصل پیش رو آماده می‌کنند هشتم مهرماه در خانه بسکتبال تمریناتشان را زیر نظر سرمربی صربستانی خود سرجان ایوانوویچ آغاز کردند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!