فرماندار ایرانشهر: توزیع گاز مایع در این شهرستان به روال عادی بازگشت


فرماندار ایرانشهر: توزیع گاز مایع در این شهرستان به روال عادی بازگشت

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: جانمایی 6 نقطه برای توزیع و قطع دست دلالان گازمایع در این شهرستان موجب عادی سازی وضعیت توزیع گاز شد.

ابوذر کوثری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و نظارت بر توزیع و جلوگیری از عرضه سیلندر گازمایع از سوی شرکت‌ها، صف‌های طولانی در سطح شهرستان ایرانشهر شکست و مردم بدون دغدغه گازمایع مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ۶ نقطه شهر ایرانشهر کار توزیع سیلندر گاز انجام می‌شود افزود: با جانمایی این نقاط زمینه اشتغال ١٢ نفر نیز فراهم شده است.

فرماندار ایرانشهر گفت: ۲ هفته قبل روزانه حدود چهار هزار سیلندر گازمایع در این شهرستان توزیع می‌شد اما صف‌ها طولانی و نارضایتی مردم را بدنبال داشت که با ساماندهی و قطع دست دلالان این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: هم‌اینک روزانه حدود ۲ هزار سیلندر گازمایع در شهرستان ایرانشهر توزیع می‌شود و شهروندان بدون هیچ دغدغه‌ای گاز مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

کوثری با بیان اینکه شرایط عرضه سیلندر گاز مایع در سطح شهرستان مطلوب است تصریح کرد: از این پس می‌توانیم سیلندر گاز شهرستان‌های همجوار را نیز تامین کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت