فقط 5 روز تا پایان ثبت‌نام در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر


فقط 5 روز تا پایان ثبت‌نام در مرکز  علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر، در مقطع کاردانی و در 6 کد رشته برای ورودی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 از طریق سازمان سنجش دانشجو می پذیرد.

با توجه به اعلام زمان پذیرش نهایی دانشجو از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و محدودیت ثبت‌نام از متقاضیان تا ۱۶ مهرماه سال جاری (تنها ۵ روز دیگر)، ثبت‌نام متقاضیان شرکت در دوره‌های تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.ir انجام می شود.

آموزش‌های این مرکز در رشته های کاردانی حرفه‌ای‌ حسابداری-حسابداری مالی، کاردانی حرفه‌ای‌ بازاریابی، کاردانی حرفه‌ای‌ امور دفتری، کاردانی حرفه‌ای‌ بازرگانی-امور گمرکی، کاردانی حرفه‌ای‌ حسابداری-حسابداری دولتی، کاردانی حرفه‌ای‌ مدیریت کسب و کار ارائه می شود.

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر بدون آزمون است و بر اساس شرط معدل صورت می گیرد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر و ارائه مدارک مورد نیاز (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی -دیپلم، و یا پیش دانشگاهی- و کارت پایان خدمت برای داوطلبان آقا و یا نامه از نظام وظیفه نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس بوشهر، خیابان خلیج‌فارس (ساحلی)، جنب پارک مادر، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر مراجعه کرده و یا با شماره‌های ثابت ۰۷۷۳۳۳۳۷۸۴۸ و ۰۷۷۳۳۳۳۷۸۴۷ و تلفن همراه ۰۹۹۱۴۵۲۸۶۲۱ و ۰۹۳۳۴۹۷۲۴۷۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی