ورزش‌های همگانی در شهرستان نیر ساماندهی شود


ورزش‌های همگانی در شهرستان نیر ساماندهی شود

اردبیل - ایرنا - امام جمعه نیر از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خواست نسبت به ساماندهی ورزش‌های همگانی در این منطقه اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام آیت نعمتی روز شنبه در جلسه شورای ورزش این شهرستان با انتقاد از حضور نیافتن مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این جلسه افزود: نیر دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش ورزش است که در صورت حمایت از جوانان شاهد حضور آنها در مسابقات مختلف ورزشی در رده‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی افزود: کمک‌هایی که به ٢٨ هیات ورزشی شهرستان نیر می‌شود بسیار ناچیز بوده و قابل قیاس با کمک‌های سایر شهرستان‌های استان نیست.

حجت‌الاسلام نعمتی گفت: از هیات‌های ورزشی نیر به مرکز استان دعوت نمی‌شود ، این واقعا یک درد است دورادور و از پشت میز دستور دادن مشکلی را حل نخواهد کرد.

او تشریح کرد: برای همگانی شدن ورزش باید ضمن داشتن برنامه منسجم و همکاری ارگان‌ها، یک پیوست فرهنگی نیز ایجاد کرد تا شهروندان با رعایت تمام ارزش‌های دینی بدون دغدغه ورزش کنند.

وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش و اجرای برنامه آموزش و پرورش باید محلات شهر و اقشار مختلف را مبنای کار خود قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری نیر هم در این جلسه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و بسته شدن سالن‌های ورزشی گفت: شهرستان نیر از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و ضرورت دارد از فضاهای ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده شود.

شجاع اقبالی افزود: سرانه ورزشی شهرستان نیر ۱.۴ مترمربع است که بیشتر آن نیز به صورت روباز بوده و با توجه به سردسیر بودن منطقه نبود سالن‌های سربسته ، مشکل‌ساز می‌شود.

وی در زمینه وضعیت نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر هم اظهارداشت: تمام نیروی انسانی موجود در اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر به صورت قراردادی مشغول فعالیت هستند و اداره کل ورزش و جوانان استان باید برای تعیین وضعیت شغلی آنها برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی به اداراتی که تاکنون بارکد بهداشتی نگرفته‌اند، توصیه کرد بارکد بهداشتی بگیرند.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس