استخر اشتهارد به حال خود رها شده است


استخر اشتهارد به حال خود رها شده است

کرج-ایرنا- رییس هیات نجات غریق اشتهارد استان البرز گفت که تنها استخر موجود در این شهرستان از مدت هاپیش به حال خود رها شده است.

سیامک شادافزا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این استخر چند ماه قبل از کرونا به دلیل انجام تعمیرات تعطیل بود که در طول این مدت نیز به دنبال این بودیم تا از این فرصت برای تعمیرات و بهینه سازی هر چه بیشتر آن بهره گیریم، اما راه به جایی نبردیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا از ظرفیت های بخش صنعت برای تعمیرات و احیای دوباره این استخر کمک بگیریم اظهار داشت: استخر شهرستان اشتهارد این ظرفیت را دارد تا در آن بتوان رقابت های قهرمانی در سطح ملی و استانی در صورت بازسازی و بازگشایی مجدد آن برگزار گردد.

شادافزا گفت: اما به همین شکل بدون در نظر گرفتن بودجه و راهکاری برای آن به حال خود رها شده است.

وی ادامه داد: این روزهای کرونایی بهترین فرصت است تا بتوان این استخر را احیا کرد، در غیر اینصورت پنج تا ۶ ماه زمان می برد و در واقع فرصت سوزی است.

شادافزا گفت: تنها استخر اشتهارد در واقع آبروی این شهرستان بوده که راه اندازی کامل آن می تواند کار عام المنفعه بزرگی برای این شهرستان که جزء مناطق محروم محسوب می شود، باشد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش ورزش و جوانان شهرستان، برای تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر این استخر تا کنون به دلیل تامین نشدن بودجه مورد نظر به انجام نرسیده است.

شادافزا با بیان اینکه از مشارکت بخش خصوصی برای احیای مجدد این استخر استقبال می کنیم عنوان کرد: استعدادهای زیادی در بخش نجات غریق و شنا در اشتهارد وجود دارند که چشم امید همگی به مسوولان برای راه اندازی هر چه سریعتر این استخر است.

هم اکنون حدود ۲۷ نفر در بخش نجات غریق در شهرستان اشتهارد مشغول به فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!