دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد بوشهر خواستار برگزاری آزمون‌های زبان در این استان شدند


دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد بوشهر خواستار برگزاری آزمون‌های زبان در این استان شدند

بوشهر- ایرنا- جمعی از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در نامه‌ای خطاب به رئیس این دانشگاه خواستار برگزاری آزمون‌های زبان در این استان شدند.

به گزارش ایرنا، در این نامه که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، بیان شده‌است: در حالی که هم اکنون چندین رشته دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر فعال است و تعداد زیادی از دانشجویان این استان تحصیلات تکمیلی این مقطع را در استان‌های دیگر طی می‌کنند، بوشهر از جمله محدود استان‌هایی است که در آن آزمون EPT , TOLIMO و سایر آزمون‌های سراسری زبان برگزار نمی‌شود.

در این نامه یادآوری شده‌است: از آنجا که فارغ‌التحصیلی صدها دانشجوی مقطع دکترا، منوط به موفقیت در این آزمون است، برای شرکت در آزمون سراسری زبان ناچارند به شهرهای همجوار همانند شیراز و اهواز سفر کنند که در این شرایط وخیم و بحرانی کرونا، مسافرت آنها همراه با خطر است و از این رو شرکت بسیاری از دانشجویان مقطع دکترای استان بوشهر در این آزمون در ماه‌های گذشته امکان‌پذیر نشده‌است.

این دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی ساکن استان بوشهر، خواستار پیگیری مسئولان برای برگزاری آزمون سراسری زبان مقطع دکترا در مرکز این استان در آینده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول