دستگاه‌ها حق ندارند از ارائه خدمات به پروژه ها دریغ کنند


دستگاه‌ها حق ندارند از ارائه خدمات به پروژه ها دریغ کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد از ارائه خدمت به پروژه‌ها دریغ کند، و همه باید سعی کنند در سایه تعامل و همکاری با پیشرفت و بهره‌برداری این پروژه‌ها به مردم دلگرمی و خدمت صادقانه تقدیم کنند.

"حسین کلانتری" در بازدید از فاز اول پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی هفت تیر یاسوج که شامل سه طبقه پارکینگ با ظرفیت پارک ۳۲۰ خودرو است افزود: رشد فیزیکی این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و از دستگاه های مرتبط به ویژه دستگاه های خدمات رسان خواست با تعامل و همکاری سعی کنند این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
وی در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه در حل مشکلات ترافیکی و پارک شهر یاسوج نقش موثری ایجاد می‌کند، تصریح کرد: این طرح علاوه بر حل دغدغه ترافیک و رفع مشکلات نبود پارکینگ در مرکز شهر، باعث زیباتر شدن چهره و سیمای شهر خواهدشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج موضوع ترافیک و پارکینگ است، و شهروندان به مراجعه به شهر دغدغه امنیت خودروهای خود را داشتند، که با بهره‌برداری از این پروژه چنین دغدغه‌هایی تا حد زیادی رفع خواهدشد.
کلانتری ادامه داد: هیچ دستگاهی حق ندارد خدمات خود را نسبت به چنین پروژه‌هایی دریغ کند، و همه سعی کنند در سایه تعامل و همکاری با پیشرفت و بهره‌برداری این پروژه‌ها به مردم دلگرمی و خدمت صادقانه تقدیم کنند.
وی همچنین در حاشیه بازدید از بلوار و خیابان جمهوری با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر یاسوج جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان و گردشگران تاکید کرد: تلاش شود که تعریض و اصلاح این خیابان مهم منتهی به آبشار یاسوج هر چه سریعتر انجام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با بهره برداری از این مسیر علاوه بر حل مشکل ترافیک در این نقطه و رفاه حال شهروندان و گردشگران، این مسیر میتواند به عنوان بازوی شناور برای ترافیک شهر عمل کنند.
کلانتری با تاکید بر همکاری دستگاه‌ها و مردم برای به نتیجه مطلوب رسیدن این پروژه تصریح کرد: در اسرع وقت کمیسیون ماده ۵ برگزار شود و تصمیمات لازم برای تحقق این پروژه اتخاذ شود.
وی در گام سوم در بازدید از پروژه خیابان ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی در شهر یاسوج، اظهار کرد: این پروژه قریب به چهل سال است که در دولت‌های مختلف در دستور اجرا بوده‌ است، اما تاکنون به بهره‌برداری نرسیده‌است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی تا پایان دولت تدبیر و امید تاکید کرد: مهمترین کار در تکمیل پروژه خیابان ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی شهر یاسوج جلب رضایت مالکین است، به نحوی که در انجام این پروژه معارضی وجود نداشته باشد.
کلانتری در ادامه بر ضرورت همکاری شورای اسلامی شهر یاسوج و شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی در تکمیل و بهره برداری از این پروژه بیان کرد: این طرح یکی از طرح‌های با مزایای بالا به شمار می‌رود، چرا که علاوه بر کاهش بار ترافیک شهری، باعث ایجاد اشتغال، درآمد و ارزش افزوده و رونق شهر خواهدشد.
وی ادامه داد: به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی و یا هر کار دیگری برای خدمت به مردم مستلزم همکاری، مساعدت دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی است، و دستگاه‌های اجرایی به وظیفه ذاتی خود که همانا خدمت صادقانه به مردم است عمل کنند.
کلانتری در بازدید از موزه شهر یاسوج بیان کرد: این پروژه مهم که از سال ۱۳۹۰ شروع شده و هم‌اکنون دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصد است و فیزیک کار و ساختمان به اتمام رسیده است و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند در حفظ آثار تاریخی ارزشمند کمک شایانی کند، و فرصتی برای معرفی فرهنگ و تاریخ استان و توسعه گردشگری خواهد بود.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار یاسوج، و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در این بازدیدها استاندار را همراهی کردند.
گفتنی است؛ موزه شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در حال احداث است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری