پیام تبریک سردار کارگر به مناسبت هفته نیروی انتظامی


پیام تبریک سردار کارگر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی را به سردار سرتیپ حسین اشتری تبریک گفت.

پیام تبریک سردار کارگر به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت.
متن پیام سردار کارگر به شرح زیر است:


«فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام
با احترام، هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، معاونین، فرماندهان و کارکنان آن نیروی خدوم و فداکار که مصداق مجاهدان فی سبیل الله می‌باشید، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
خدمات فاخر و نقش آفرینی‌های سترگ نیروی انتظامی در عرصه مقابله با عناصر مخل انضباط اجتماعی و امنیت مرز‌های سرزمینی توانسته است رضایت، آرامش، امنیت و حُسن اعتماد ملت شریف ایران اسلامی را از آن نیرو فراهم سازد.
بی‌شک اقدامات مومنانه، متعهدانه و مسئولانه کارکنان بابصیرت و زحمتکش نیروی انتظامی در راستای اجرای ماموریت‌ها با تاسی به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود‌ها و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آن نیرو را به یک مجموعه ممتاز و اثربخش در صحنه خدمت به نظام و میهن اسلامی تبدیل کرده است.
در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ضمن قدردانی و سپاس از تلاش‌های جهادی و مخلصانه جنابعالی و همکاران محترمتان، امیدوارم تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش روزافزون فرهنگ و ارزش‌های ماندگار هشت سال حماسه و ایثار، موفق و پیروز باشید.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر