خرید مکمل بدنسازی اصل با ارسال رایگان +شیکر رایگان |داروخانه آنلاین داروباما


خرید مکمل بدنسازی اصل با ارسال رایگان +شیکر رایگان |داروخانه آنلاین داروباما

خرید مکمل بدنسازی اصل با ارسال رایگان +شیکر رایگان |داروخانه آنلاین داروباما

خرید مکمل بدنسازی اصل با ارسال رایگان +شیکر رایگان |داروخانه آنلاین داروباما

امروزه خرید مکمل های بدنسازی مورد توجه طیف وسیعی از جوانان و بخصوص آقایان هستند علت محکومیت مصرف مکمل های بدنسازی کمک به رشد و شکل گیری عضلات است و در واقع باعث ظاهری زیبا و جذاب می گردد منطق حکم می‌کند زیبایی را فدای سلامتی نکنیم .ماً می‌دانید که مصرف نابجای بسیاری از مکمل های بدنسازی تقلبی جوانان را متحمل آسیبهای جبران ناپذیری نموده است از آنجا که بسیاری از عزیزانی که تمایل به استفاده از انواع مکمل های بدنسازی را دارند افراد آموزش دیده و آکادمیک نیستند و قالب ان به شنیده های شان از دوستان یا کارشناسان این حیطه بسنده می‌کنند نقش ما به عنوان مسئولین سلامت جهت شفاف سازی مکمل های بدنسازی موجود در ایران پررنگ تر ،‌شود.

از آنجا که تشخیص برای خرید مکمل بدنسازی اورجینال یا اصل از با نوع تقلبی آن کار ساده ای نیست بهترین راه برای اطمینان از اصالت مکمل های بدنسازی منبع تهیه آن است همانطور که میدانید داروخانه‌ها تحت نظارت وزارت بهداشت در پی تامین و توزیع این مکمل ها می باشند ،و بهترین معتبر ترین و قابل اعتماد ترین محل برای خرید مکمل های بدنسازی شمار می‌آیند.

داروباما مجموعه به وسعت ۳۰۰ متر مربع بزرگترین مجموعه مکمل های بدنسازی اورجینال در شرق تهران به شمار می آید از مزایای این مجموعه بی نظیر دسترسی راحت آن آن از طریق بزرگراه زین الدین و بابایی می باشد همچنین این مجموعه همه روزه خدمات آنلاین جهت ارسال رایگان دارد از دیگر مزایای این مجموعه مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب صحیح مکمل بدنسازی مقدار درست مصرف بهترین زمان مصرف بر اساس خصوصیات فیزیکی برنامه ورزشی هر فرد می باشد.

همانطور که میدانید بسیاری از برندهای معروف سابق مانند اپتیموم نوتریشن بی اس ان سلوکور و غیره مدتی است که واردات ندارند و جای خود را به برندهای جدید و مورد تایید وزارت بهداشت مانند زد کانزپت آلمان سایتک مجارستان و غیره داده است.

لازم است بدانید بسیاری از برندهای ایرانی تحت لیسانس هم کیفیت و قیمت مناسبی دارند و به همین جهت مورد توجه بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته اند از جمله مکمل های بدنسازی ایرانی با کیفیت بالا می توان به برند ژن استار که تحت لیسانس آلمان است اشاره کرد همچنین محصولات بدنسازی شرکت کارن و اپکس که از برند های قدیمی هستند محبوبیت مناسبی در بین بدنسازان دارا می باشند.

مکمل های بدنسازی انواع مختلفی دارند مانند :مکمل آمینو اسید که اقلب در جهت تفکیک عضلات،مکمل پروتئین در جهت افزایش حجم و رشد عضلات،مکمل چربی سوز که برپایه الکارنتین و کافئین هستند و...

تعدادی از برند های مکمل های بدنسازی موجود در مجموعه بزرگ داروباما: المپ.زدکانزپت،ژن استار،پی اچ دی،ام آر ام،ویتاپی،فارمامیکس،نوتریمد،اف بی آر،فول استار،اپکس،فارماتک،بایوتک.بی اس ان،دوبیس،آلامو،ان وان و.....

دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی: گسترش روز افزون باشگاه های بدنسازی در کشور، حکایت از استقبال افراد جوان و نوجوان جامعه به این رشته ورزشی دارد. اما، نکته ای که نباید از آن غافل بود، ورود مکمل های ورزشی از نوع تقلبی و قاچاق به محیط باشگاه های بدنسازی است.

دکتر علیمرادیان ادامه داد: ناظران و بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی به صورت مداوم از داروخانه ها بازدید می کنند و موارد غیر مجاز را مورد برخورد جدی قرار می دهند از همین رو میزان تخلفات و کشفیات مکمل های ورزشی غیر مجاز در داروخانه ها بسیار کم بوده به طوری که طبق آمار موجود میزان این تخلفات کمتر از یک درصد است.

پس بهترین گذینه برای خرید مکمل بدنسازی ، داروباما است.

فواید خرید مکمل بدنسازی از داروباما:

۱- امکان استفاده از مشاورین بصورت کاملا رایگان قبل از خرید

۲- امکان مراجعه حضوری و مقایسه اجناس

۳- تضمین اصالت کالا

۴- برچسب اصالت با قابلیت رهگیری از طریق سایت غذا و دارو

۵-ارسال رایگان خرید های بالا ۲۵۰ هزار تومان به تمامی نقاط ایران

۶- قیمت رقابتی

۷- هدیه شیکر رایگان برای خرید های بالای ۱ میلیون تومان

۸- استفاده از تخفیف های باشگاه مشتریان

و،،،،

روش تشخیص کالاهای اصل از تقلبی

روش اول : کاری که باید انجام گیرد، استعلام شناسه های اصالت و رهگیری (UID) می باشد، به گونه که شما وارد سایت http://ttac.ir/UidEsalatForm می شوید و همان طور که در عکس نمایش داده شده کد UID را در کادر پایینی وارد می کنید و منتظر می مانید تا اصالت کالا تایید شود.

روش دوم : علاوه بر این شما می توانید به صورت پیامکی و توسط تلفن همراهتان اصالت کالا را چک کنید، به گونه ای کد 16 رقمی را از قسمت برچسب دار (مانند شکل ) تراشیده و به سامانه پیامکی 20008822 آن را ارسال نمایید، پس از تایید پیامک شما شاهد پاسخ هایی نظیر (شناسه ارسالی توسط مصرف‌کننده نهایی، نام و مشخصات اصلی فرآورده، سری ساخت (Lot Number) و تاریخ انقضا بازگردانده می‌شود). همچنین چنانچه شناسه اصالت 16 رقمی توسط فرد دیگری قبلاً استعلام شده باشد، پیغام «اصالت فرآورده قبلاً توسط سامانه/دستگاه دیگری کنترل‌شده است» در پایین پیامک نمایش داده می‌شود.

ارسال تایید اصالت و مشخصات قابل ذکر کالا مانند شکل زیر است.

نکته : درصورتی‌که شناسه اصالت مربوط به دارویی باشد که تاریخ انقضای آن گذشته باشد یا در زمان قابل پیش‌بینی برای سیستم جهت دوره درمان تاریخ انقضای آن سر برسد، سیستم در مواجهه با شناسه اصالت مربوطه پاسخ انقضای تاریخ‌مصرف را ارائه خواهد داد. توصیه اکید می‌شود چنانچه این پیغام برای شما ارسال شد، از مصرف دارو خودداری کنید و آن را به داروخانه عودت دهید.

مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی اصل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا