لیگ برتر | شب فاجعه بار لیورپول و منچستر یونایتد‌‌‌؛ 13 گل در کیسه سرخ های انگلیس


لیگ برتر | شب فاجعه بار لیورپول و منچستر یونایتد‌‌‌؛ 13 گل در کیسه سرخ های انگلیس

لیگ برتر انگلیس در هفته چهارم شاهد شکست سنگین لیورپول قهرمان دوره قبل و منچستریونایتد یکی از پرافتخار ترین تیم های این جزیره بود.

به گزارش همشهری آنلاین، دقایقی پیش لیورپول در خانه آستون ویلا با نتیجه تحقیر آمیز هفت بردوشکست خورد. در این بازی اولی واتکینز در دقایق (۴، ۲۲، ۳۹)، جان مک کیندر دقیقه ۳۵راس بارکلی در دقیقه ۵۵و جک گرالیش در دقایق (۶۶و۷۵) برای میزبان درورزشگاه ویلا پارک گلزنی کردند. دو گل قهرمان دور پیش را محمد صلاح به ثمر رساند. در بازی دیگر روز یکشنبه تاتنهام به رهبری خوزه مورینیو منچستر یونایتد را گلباران کرد. در ۷ دقیقه ابتدایی این بازی ۳ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم تاتنهام دو گل و سهم منچستر یونایتد یک گل بود.

گل اول را برونو فرناندز در دقیقه ۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما در ادامه اندومبله ۴ و سون در دقیقه ۷ دو گل برای تاتنهام زدند.

با اخراج مارسیال شیرازه منچستری‌ها از هم پاشیده شد تا در ادامه هری کین ۳۰، سون ۳۷، ‌ اوریر و دوباره هری کین ۷۹ از روی نقطه پنالتی گلزنی کنند تا شیاطین سرخ با ۶گل در اولدترافورد زانو بزنند. در پایان این هفته اورتون با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قراردارد.

کد خبر 554666

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش