چگونه غول افسردگی پاییزی را به زانو دربیاوریم؟


چگونه غول افسردگی پاییزی را به زانو دربیاوریم؟

افسردگی پاییزی نوعی از اختلالات خلقی است که در فصل پاییز رخ می دهد و تصور می شود که یک نوع فرعی از افسردگی باشد.

به گزارش مشرق، یکی از پدیده‌هایی که برای بسیاری از افراد با آمدن فصل پاییز، سرما و رطوبت رخ می‌دهد، افسردگی و بدخلقی است.

بیشتر بخوانید:

چرا در پاییز افسرده می‌شویم؟

«ارینا لندرمن» پزشک روس متخصص در زمینه تعامل با ناخودآگاه توصیه می‌کند که برای مقابله با این پدیده، انسان با روح خود صادق باشد و به ندای درونی خود گوش دهد.

این متخصص روس می‌گوید: هرکسی در اعماق وجودی خود می‌داند آنچه او را اذیت می‌کند، آب و هوای گرفته نیست؛ بلکه کار خسته کننده و یا مشکلات خانوادگی است.

بیشتر بخوانید:

علائم افسردگی پاییزی را بشناسید

او در این زمینه می‌گوید: شاید شما از هدف خود بسیار دور شده باشید؛ از این رو بدن شما در برابر آنچه خودتان با آن موافق نبوده اید، مقاومت می‌کند و حتی گاهی اوقات، ابتلای شما به یک بیماری، نوعی از این مقاومت به حساب می‌آید. افسردگی، نوعی چالش برای فعالیت شما در یک زمینه‌ای است که به آن تمایل ندارید.

این متخصص روس توصیه می‌کند که بدون ترس از آنچه قلبتان شما را به آن فرامی خواند، پیروی کرده تا افسردگی، شما را حتی در یک روز ابری نیز تهدید نکند.

به گفته او تا زمانی که نیازهای واقعی خود را درک نکنید، هیچ داروی ضد افسردگی به شما کمک نخواهد کرد. شما به شکل واقعی خوشحال نخواهید شد مگر آنکه به ندای درونتان گوش فرا دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور