چهار هزار بیمار خاص و سخت درمان در کرمان تحت پوشش قرار دارند


چهار هزار بیمار خاص و سخت درمان در کرمان تحت پوشش قرار دارند

کرمان - ایرنا - مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان کرمان با بیان اینکه هزار و 600 بیمار ام اس و چهار هزار بیمار خاص و سخت درمان در استان کرمان تحت پوشش قرار دارند گفت: بیماران خاص نیازمند حمایت مسئولان و خیرین هستند.

به گزارش ایرنا، علی شمسی نیا روز دوشنبه در بازدید شهردار کرمان از مجموعه دارالشفای امام رضا (ع) و ساختمان شماره ۲ موسسه خیریه ثامن افزود: بیش از سه هزار بیمار همودیالیز و هزار و ۵۰۰ بیمار پیوند کلیه در استان کرمان وجود دارد.

وی اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ بیمار تالاسمی در استان کرمان وجود دارد که اساتید بنامی در استرالیا با ارتباط با این بیماران در زمینه چگونگی خونگیری این افراد در ارتباطی مستقیم با بیماران کرمانی به منظور حفظ سلامت بیش از پیش آنها در حال مطالعه و تحقیق هستند.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان کرمان با بیان اینکه هزار و ۶۰۰ بیمار ام اس نیز تحت پوشش این موسسه خیریه قرار دارند گفت: سال ۱۳۷۰ بنای اولیه موسسه ثامن الحجج (ع) در کرمان گذاشته شد و آن زمان حتی در کشور نیز چنین موسسه ای وجود نداشت.

وی به حمایت های پنجعلی زاده فرماندار وقت کرمان در احداث این مرکز خیریه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار متر زیربنای درمانی داریم به طوری که برای هر پنج بیمار همودیالیزی یک مرکز وجود دارد.

شمسی نیا ادامه داد: اقدامات و خدمات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان با کمک خیرین و با عشق کمک به نیازمندان و بیماران انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین طرح پیشگیری از بیماری‌ها با حضور اساتید و پزشکان برجسته داخل و خارج از کشور در دارالشفای امام رضا (ع) کرمان در حال اجرا است.

چهار هزار بیمار خاص و سخت درمان در کرمان تحت پوشش قرار دارند

شهردار کرمان نیز با اشاره به خدمات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان از علی شمسی نیا به عنوان خیر مورد اعتماد مردم این شهر تقدیر کرد و گفت: وی علاوه بر اینکه کار خیر انجام می دهد خود نیز بانی خیر می شود و دیگران را به کار خیر ترغیب می کند.

مهران عالم زاده از ساخت دارالشفای امام رضا (ع) به عنوان اقدامی مبارک و بزرگ یاد و از خیرینی که در این کار خیر مشارکت دارند تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: شهرداری کرمان نیز در راستای تکلیف اجتماعی خود مجموعه خیریه بیماران خاص را همراهی و یاری می کند.

وی به منظور اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص از طریق بیلبوردهای شهری قول مساعد داد.

شهردار کرمان و شهردار منطقه ۲ شهری از بخش های موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) و دارالشفای امام رضا (ع) بازدید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)