کانون پرورش فکری همدان 290 برنامه در هفته کودک اجرا می‌کند


کانون پرورش فکری همدان 290 برنامه در هفته کودک اجرا می‌کند

همدان- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از تدارک 290 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی برای هفته ملی کودک خبر داد و گفت: این برنامه‌های متنوع در 41 مرکز و کتابخانه ثابت و سیار استان اجرا می‌شود.

بهناز ضرابی زاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال شیوع بیماری کرونا مانع از حضور کودکان در رویدادهای هفته ملی کودک شد و بیشتر برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود و همچنین همزمانی با اربعین حسینی جلوه ویژه ای به فعالیت های این هفته داده است.

او کودکان را آینده سازان فردا دانست و گفت: اگر به تربیت آنها اهمیت بدهیم می توانیم به داشتن آینده روشن امیدوار باشیم و در صورت توجه نکردن به حقوق کودکان هیچ تضمینی برای فرداهای بهتر نیست.

ضرابی زاده تاکید کرد: تمام فعالیت های کانون معطوف به آینده سازی کودکان است تا انسانهایی خوش فکر، خلاق، کتابخوان و محقق پرورش بدهد و به همین دلیل برای همه اوقات کودکان و نوجوانان برنامه متنوع و مفید دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان افزود: برنامه های هفته کودک را با رژه خودروهای سیار در خیابانها آغاز کردیم این خودروها ۱۰ کتابخانه سیار شهری و روستایی بودند که با تزئینات خاصی این رویداد ارزشمند را به کودکان تبریک گفتند.

او خاطرنشان کرد: شعار هفته ملی کودک «آینده را باید ساخت» با هشتگ «بچه های اربعین» است و رونمایی از ۲ کتاب صوتی، مهرواره عکس، تقدیر از نخبه قرآنی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه های بین المللی بخشی از رویدادهای این هفته در همدان است.

کانون پرورش فکری همدان 290 برنامه در هفته کودک اجرا می‌کند

به گفته ضرابی زاده عروسکهای صلح و دوستی در این ایام رونمایی می شوند که این چهار عروسک نماینده هر قاره هستند که توسط اعضای کانون ساخته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بچه های روستایی خواست از برداشت محصول عکس بگیرند و عکسهای زیبای خود را برای کانون ارسال کرده و جایزه دریافت کنند.

افتتاح کتابخانه در مدرسه روستای سولان، معرفی ۱۰ فیلم برگزیده کانون برای کودکان و تشکیل انجمن نجوم از دیگر برنامه های هفته ملی کودک در همدان است که ضرابی زاده به آنها اشاره کرد.

او از راه اندازی فروشگاه اینترنتی کانون خبر داد و گفت: خانواده ها می توانند به نشانی Shop.kpf.ir مراجعه کرده و با تخفیف ۲۵ درصدی کتابهای مورد علاقه فرزندانشان را تهیه کنند.

۱۶ مهر روز جهانی کودک است و امسال از ۱۲ تا ۱۷ این ماه به عنوان هفته ملی کودک در ایران نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر