نماینده ولی فقیه در کردستان: تکریم ارباب رجوع وظیفه مسوولان است


نماینده ولی فقیه در کردستان: تکریم ارباب رجوع وظیفه مسوولان است

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تکریم ارباب رجوع وظیفه‌ای است که بر دوش همه مسوولان قرار دارد و باید با آنها با احترام برخورد و کارهایشان انجام شود.

به گزارش ایرنا، ‌ حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در سفری کوتاه به سروآباد و در دیدار مسوولان این شهرستان با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: این مردم هشت سال دفاع مقدس و تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب، وفاداری خود را نشان دادند و امروز کمترین وظیفه مسوولان تکریم و رسیدگی به مشکلات آنها است.

وی اظهار داشت:‌ اگر پشتیبانی ملت از نظام و انقلاب اسلامی نبود دشمنان در همان ابتدا ضربه می‌زدند و مانع از به قدرت رسیدن نظام اسلامی می‌شدند اما همه دیدند این ملت با لبیک به رهبر کبیر انقلاب پای نظام و انقلاب خود ایستادند و تا امروز این ایستادگی و وفاداری پابرجا است.

نماینده ولی فقیه در کردستان، مسوولان را به وحدت و همدلی سفارش کرد و یادآور شد: اگر روحیه وحدت و یکدلی بین مسوولان و مردم تقویت شود نظام مقدس اسلامی نیز تقویت می شود لذا حفظ وحدت و یکدلی وظیفه دینی، ‌ شرعی و قانونی است.

اعضای شورای تامین شهرستان سروآباد نیز در این دیدار به بیان مهمترین مشکلات، ‌ کمبودها و موانع موجود بر سر راه خدمت به مردم اشاره کردند.

عدم استقرار برخی از ادارات دولتی، ‌ وضعیت نامناسب جاده سنندج سروآباد که باعث ایجاد تصادفات زیادی در این مسیر می شود، مشکلات حوزه درمان و سلامت و مشکلات اداری از مهمترین مسائلی بودند که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین با جمعی از روحانیون سروآباد نیز دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار با مسوولان مریوان و برگزاری جلسه با روحانیون و علمای این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه در کردستان به این ۲ شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403