ایران پیشتاز چالش روز جهانی پیاده روی


ایران پیشتاز چالش روز جهانی پیاده روی

خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی ایران با اجرای بیش از 2000 رویداد در روز جهانی پیاده روی، در صفحه فدراسیون بین المللی ورزش برای همه پیشتاز بودند.

ایران پیشتاز چالش روز جهانی پیاده رویبه گزارش اخبار ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی ایران در روز جهانی پیاده روی، حماسه آفرید. براساس تعداد پست‌های ارسالی با هشتگ #iranwwd بیش از ۲۰۰۰ رویداد پیاده روی در سراسر کشور برگزار شده است.
این روز با پیام عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی و ابراز نگرانی وی از افزایش جمعیت مبتلایان به دیابت آغاز شد.
در ادامه افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در سازمان زندان‌ها حضور یافت و در کوی فراز همگام با کارکنان سازمان زندان‌ها پیاده روی کرد.
گفتنی است؛ پس از دعوت انجمن پیاده روی ورزشی به این پویش و حمایت های فدراسیون، همه انجمن‌ها و کمیته‌های متناظر سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی در چالش روز پیاده روی مشارکت کردند و این اقدام مورد توجه صفحه رسمی تافیسا در اینستاگرام قرار گرفت.
انتظار می‌رود رویداد‌های مرتبط با چالش روز جهانی پیاده روی در ایران از مرز ۳۰۰۰ برنامه عبور کند.
فدراسیون بین المللی «ورزش برای همه» چهارم اکتبر را روز جهانی پیاده روی نامگذاری کرده است که همه ساله به این مناسبت در شهر‌های مختلف مسابقات پیاده روی برگزار می‌شد، اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت مجازی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...