نفرات برتر جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین در ارومیه معرفی شدند


نفرات برتر جشنواره  رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین  در ارومیه معرفی شدند

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی گفت: اولین جشنواره رعایت مقررات ملی ساختمان از نگاه دوربین با هدف توجه به مقررات ملی ساختمان با ارسال 528 اثر برگزار و نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

بهرنگ دیلمقانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره، سیروس صمدی، الناز رضاخواه و سجاد تقی‌زاده در بخش دوربین مهندسان، شاهرخ نجفی، ظهراب پورشیرین، محمدرضا حمیدی و محمد قلی‌زاده در بخش دوربین شهروندان، حسن ابوالحسن‌زاده، ساسان صدرزاده و رضا نادری در بخش موبایل مهندسان، مهسا بهادری، فاطمه احمدی و پریسا فرهاد در بخش موبایل شهروندان و مجتبی اسماعیل‌زاد، حمید اکبری و سهیل فرجی در بخش تصاویر زلزله قطور حائز رتبه های برتر شناخته شدند.

وی اضافه کرد: این جشنواره سال گذشته با هدف توجه شهروندان به مقررات ملی ساختمان و رعایت فنی و مقررات ملی ساختمان آغاز و در مجموع ۵۲۸ عکس از ۴۲ عکاس به جشنواره ارسال شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی ادامه‌داد: ۹۲ عکس در بخش دوربین شهروندان، ۶۷ عکس در بخش دوربین مهندسان، ۱۴۹ عکس از هفت عکاس در بخش زمین‌لرزه قطور، ۵۵ عکس در بخش موبایلی شهروندان و ۱۶۵ عکس در بخش موبایل مهندسان به جشنواره ارسال شده بود. و

دیلمقانی گفت: در پایان این جشنواره از ۳۸ عکس برگزیده، سه عکس برتر و پنج بخش جشنواره به انتخاب داوران برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا، رعایت مقررات ملی ساختمان از جمله مهمترین نیازهای شهرسازی امروز به شمار می رود که البته بسیار مغفول مانده و لازم است تا همه مردم و مسوولان حوزه های مرتبط به آن توجه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟