آماده سازی شهرک امام رضا(ع) برای خدمت به زایران آستان مطهر علوی


آماده سازی شهرک امام رضا(ع) برای خدمت به زایران آستان مطهر علوی

آستان مطهر علوی شهرک امام رضا(ع) را برای خدمت رسانی به زایران این آستان در اربعین حسینی آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، شهرک زایران امام رضا(ع) وابسته به آستان مطهر علوی از بزرگترین مهمانسراهای مهم برای خدمت به زایران امیرالمومنین(ع) به شمار می آید که امروز از دهها هزار زایر عزادار به مناسبت اربعین امام حسین(ع) استقبال می کند.

کمیته عالی مدیریت پرونده خدمات در مراسم اربعین وابسته به آستان مطهر علوی همه وسایل را در شهرک امام رضا(ع) برای حمایت لجستیکی و آرامش زایران فراهم کرده است.

شهرک امام رضا(ع) شامل سالن های خواب با گنجایش صدها زایر و مجهز به همه وسایل استراحت است. همچنین مراکز پزشکی و درمانی و خدمات اورژانسی به همراه ارایه خدمات برای انتقال زایران ناتوان و کم توان با ویلچرهای برقی فراهم شده است.

آشپزخانه مرکزی این شهرک روزانه هزاران وعده غذایی در سه نوبت بین زایران توزیع می کند. علاوه براین، بخش حفاظت وابسته به آستان مطهر خدمات حفظ امانات را برای زایران فراهم کرده است. این بخش مسئولیت بازرسی و حمایت از زایران را برعهده دارد.

این کمیته عالی همچنین از موکب های آستان مطهر علوی برای ارایه خدمات به زایران حرم امیر المومنین(ع) در اربعین حسینی بازدید کرده است.

این کمیته همچنین صحن فاطمه(ع) را برای استقبال از زایران آستان مطهر علوی آماده کرده است. زایران حسینی ابتدا برای عرض تسلیت به حرم امام علی(ع) در نجف اشرف می آیند و سپس رهسپار حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی می شوند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت