فرمانده مرزبانی ناجا: مردم از حضور در مرزهای ایران و عراق خودداری کنند


فرمانده مرزبانی ناجا: مردم از حضور در مرزهای ایران و عراق خودداری کنند

فرمانده مرزبانی ناجا از مردم کشور خواست به توصیه‌های رهبر انقلاب گوش بسپارند و به مرزهای ایران و عراق مراجعه نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید میدانی از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: طی چند روز گذشته به صورت هوایی پایش نقاط صفر مرزی از چذابه تا شلمچه انجام شد. امنیت در مرزهای کشور ما و عراق کاملا برقرار است و تاکنون مورد خاصی مشاهده نشده است.

او با بیان اینکه همکاران بنده اقدامات انتظامی و پیشگیرانه در عمق و نقاط صفر مرزی انجام داده اند و با صلابت به ماموریت خود ادامه می‌دهند، اظهارکرد: با مرزبانان کشور عراق گفت وگوی دیپلماتیک انجام شده است و این کشور هیچ برنامه ای برای پذیرش زائر اربعین ندارد. مرزها کاملا بسته هستند و هیچ ترددی در آن صورت نمی گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن قدردانی از لبیک گفتن مردم به مقتدای خودشان تصریح کرد: مردم ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و توصیه های ایشان را مورد اهتمام قرار داده اند. ان شاء الله در روز اربعین از دور به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عرض ادب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت تردد زائران در مزرهای چهارگانه

هشدار پلیس فتا به کلاهبرداری سودجویان با ترفند اعزام زائران اربعین به عراق+فیلم

گودرزی ادامه داد: ما در مجموعه مرزبانی به دنبال سلامت مردم هستیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هم یکی از مصوباتش این بود که تحت هیچ شرایطی زائری به کشور عراق اعزام نشود.

او با اشاره به اینکه در فضای مجازی موضوعاتی منتشر شده که صحت ندارد، مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار مربوطه را از صدا و سیما و رسانه های رسمی پیگیری کنند، تاکید کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی در تلاش هستند که شیوه نامه های بهداشتی کاملا رعایت شود و به همین منظوربرای جلوگیری از بیماری احتمالی اجازه نخواهیم داد کسی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران ورود کند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403