سیستم‌های مورد نیاز بازی Baldur's Gate 3 اعلام شدند؛ فضای ذخیره سازی و API عجیب


سیستم‌های مورد نیاز بازی Baldur's Gate 3 اعلام شدند؛ فضای ذخیره سازی و API عجیب

در نهایت پس از مدت‌ها انتظار برای انتشار سومین نسخه از بازی Baldur #39;s Gate، این عنوان به زودی در اختیار گیمرها قرار گرفته و در این مطلب به سراغ سیستم‌های مورد نیاز، به جهت اجرای بازی Baldur #39;s Gate 3 خواهیم رفت. سیستم‌های مورد نیاز که در بخش ذخیره سازی با مشکلاتی روبرو خواهد بود.

در نهایت پس از مدت‌ها انتظار برای انتشار سومین نسخه از بازی Baldur's Gate، این عنوان به زودی در اختیار گیمرها قرار گرفته و در این مطلب به سراغ سیستم‌های مورد نیاز، به جهت اجرای بازی Baldur's Gate 3 خواهیم رفت. سیستم‌های مورد نیاز که در بخش ذخیره سازی با مشکلاتی روبرو خواهد بود.

بازی Baldur's Gate 3 توسط استودیو لرین (Larian Studios) به تولید رسیده و جالب است بدانید که سازنده آن در گذشته اعلام کرده بود که کنسول‌های بازی نسل هشتم، قدرت سخت افزاری لازم برای اجرای آن را ندارند! این استودیو در ادامه به این نکته اشاره کرده بود که تمرکز آنها بر روی توسعه این بازی، برای پلتفرم PC و رایانش ابری نظیر استادیا است.

با وجود ارائه کنسول‌های نسل نهم، احتمال عرضه آن برای PS5 و XBX نیز وجود دارد. بازی Baldur's Gate 3 یا Baldur's Gate III همچنان نقش آفرینی در محیط آینده را ادامه داده و این بار بر اساس API جدید Vulkan توسعه یافته است. جالب است بدانید که این بازی از DX 11 نیز پشتیبانی کرده اما سازنده به استفاده از Vulkan تاکید دارد.

سیستم‌های مورد نیاز بازی Baldur's Gate 3 اعلام شدند؛ فضای ذخیره سازی و API عجیب

در روزهای اخیر، Larian Studios به عنوان توسعه دهنده و ناشر آن اعلام کرده بود که گیمرها به 150 گیگابایت فضای خالی برای اجرای این عنوان نیاز خواهند داشت. پس از انتقادها و سؤالات متعدد پس از آن، این استودیو فضای مورد نیاز را 80 گیگابایت اعلام کرده اما تأیید کرده بود که بهتر است گیمرها تا 150 گیگابایت فضای خالی را برای استفاده این بازی در نظر بگیرند که متأسفانه توضیحات بیشتری پس از آن ارائه نشده بود.

به هر حال این بازی از امشب 15 مهر ماه، بر روی پلتفرم‌های گوگل استادیا، استیم (دو نسخه ویندوز و مک) و GOG در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. در نهایت توصیه می کنیم که صحبت های ضد و نقیض سازنده را فراموش کرده و همان 150 گیگابایت فضا را برای این بازی در نظر بگیرید. سیستم‌های مورد نیاز این بازی را در ادامه خواهیم دید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

پردازنده: Intel i5-4690 / AMD FX 4350 حافظه رم: 8 گیگابایت کارت گرافیک: Nvidia GTX 780 / AMD Radeon R9 280X نوع API: به صورت پیش فرض Vulkan 1.1 و سازگار با Directx11 فضای خالی مورد نیاز: 150 گیگابایت سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی و مک

سیستم پیشنهادی:

پردازنده: Intel i7 4770k / AMD Ryzen 5 1500X حافظه رم: 16 گیگابایت کارت گرافیک: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD RX580 8GB نوع API: به صورت پیش فرض Vulkan 1.1 و سازگار با Directx11 فضای خالی مورد نیاز: 150 گیگابایت سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی و مک

آیا کامپیوتر و یا لپ تاپ شما از پس اجرای بازی Baldur's Gate 3 بر می‌آید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!