سامانه راداری قدیر نقش مهمی در ارتقای قدرت دفاعی و تهاجمی کشور دارد


سامانه راداری قدیر نقش مهمی در ارتقای قدرت دفاعی و تهاجمی کشور دارد

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش گفت: سامانه پدافندی قدیر نقش مهمی در قدرت دفاعی و تهاجمی ایران اسلامی و کسب دستاوردهای بزرگ در این حوزه ایفا کرده است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم الحاق سامانه راداری قدیر به سامانه‌های راداری شبکه پدافند هوایی کشور که در استان یزد انجام شد، ضمن قدردانی از نیروهای فنی و عملیاتی هوافضای سپاه، اظهار داشت: سردار حاجی‌زاده با روحیه جهادی منشأ برکات زیادی در بخش پدافند هوایی و راداری کشور است.

فرمانده کل ارتش افزود: بابت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش مهمی در اقتدار همه جانبه ایران ایفا کرده و می‌کنند، خدا رو شکر می‌کنیم.

موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت دستاوردهای نظامی کشور خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی چنین رادارهایی، قدرت کشف و تسلط پدافند هوایی بر همه بخش‌های آسمان ایران اسلامی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال پیش بسیاری از سیستم‌های راداری ایران به خاطر نداشتن یک قطعه از کار می‌افتادند، تصریح کرد: امروز جوانان نخبه و ولایت‌مدار ایرانی توانایی ساخت رادارهای پیشرفته را دارند که جای شکر و سپاسگذاری است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: این سامانه پدافندی نقش مهمی در قدرت دفاعی و تهاجمی ایران اسلامی و کسب دستاوردهای بزرگ در این حوزه ایفا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام