24 طرح عمرانی در بخش مرکزی خاش راه‌اندازی شد


24 طرح عمرانی در بخش مرکزی خاش راه‌اندازی شد

زاهدان - ایرنا - بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: 24 طرح عمرانی در مناطق روستایی این بخش با حضور مسوولان محلی راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.

عیدمحمد قلندرزهی روزسه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰ واحد مسکونی، زیرسازی و آسفالت معابر و طرح های هادی در روستاهای حسین آباد گرساز، ناصری، افتخار آباد و نوشی آباد و غیره از جمله طرح های افتتاح شده امروز به مناسبت گرامیداشت روز روستا بود.
وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها افزون بر ۵۷ میلیارد ریال هزینه شده که ۱۲ میلیارد ریال آن در حوزه مسکن روستایی بوده و جمعیتی افزون بر ۵ هزار نفر از خدمات دولت بهره مند شدند.
بخشدار مرکزی خاش بیان کرد: در روستاهای یادشده افزون‌بر ۵۵ هزار مترمربع طرح هادی، زیرسازی و آسفالت معابر انجام شده است.
وی گفت: در سالهای اخیر بسیاری از روستاهای این بخش از خدمات دولت محروم مانده اند که در بازدیدهای میدانی و دیدارهای مردمی تلاش می کنیم عدالت به معنای واقعی اجرا و مردم از خدمات دولت و نظام بهره مند شوند و شاخص های رضایت مندی مردم نیز ارتقا یابد.
قلندرزهی افزود: اکثر مناطق روستایی بخش مرکزی خاش علیرغم توجه دولت و خدمات ارائه شده، همچنان با محرومیت مواجه بوده و ضرورت دارد در مباحث مختلف مانند راهسازی، آب و برق رسانی، آموزش، ورزش، تفریح و گردشگری و غیره از سوی دولت و نهادهای دیگر سرمایه گذاری شود.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج