جعبه گشایی تبلت Huawei MediaPad T5 (+فیلم و عکس)


مجله آنلاین موبنا – قابلیت استفاده از سیم کارت 4G ویژگی در قالب برچسب قیمت رقابتی که سابقه هواویی در بازار آن را ثابت کرده، مزیت مهمی برای مشتریان و موفقیت این تبلت در بازار خواهد بود. جزئیات و قابلیت های MediaPad T5 را در این لینک بخوانید. در ادامه این مطلب نگاهی به “جعبه گشایی” مدیاپد تی5 خواهیم داشت: مدیاپد تی5 در سری نخست بصورت باندل با...

مجله آنلاین موبنا – قابلیت استفاده از سیم کارت 4G ویژگی در قالب برچسب قیمت رقابتی که سابقه هواویی در بازار آن را ثابت کرده، مزیت مهمی برای مشتریان و موفقیت این تبلت در بازار خواهد بود.

جزئیات و قابلیت های MediaPad T5 را در این لینک بخوانید.

در ادامه این مطلب نگاهی به “جعبه گشایی” مدیاپد تی5 خواهیم داشت:

مدیاپد تی5 در سری نخست بصورت باندل با یک قاب سیلیکونی قابل انعطاف و محافظ نمایشگر ارائه می شود. اما پس از باز کردن جعبه اصلی اولین چیزی که مقابل شما قرار خواهد گرفت، تبلت از سمت نمایشگر آن است.

پس از برداشتن تبلت به شارژر می رسیم که در نسخه تیره رنگ تبلت نیز به رنگ سفید خواهد بود. کنار محل قرارگیری شارژر یک جعبه مستطیلی بزرگ را مشاهده می کنیم که سوزن ویژه محل قرارگیری سیم کارت نیز به پشت آن متصل است.

جعبه گشایی تبلت Huawei MediaPad T5 (+فیلم و عکس)

هنگام بازکردن درب جعبه مذکور با محتویات آن شامل کابل شارژ و دیتا یو اس بی به رنگ سفید و همچنین دفترچه مربوط به راه اندازی سریع و اطلاعات مرتبط با محصول روبرو خواهیم شد.

تبلت داخل یک پوشش محافظ نایلونی مات که دارای برچسب پلمپ است، قرار دارد که باید آنرا خارج کرده و مراحل راه اندازی را دنبال کنیم.

جعبه گشایی تبلت Huawei MediaPad T5 (+فیلم و عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟