صعود تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا نتیجه برگزاری لیگ بود


صعود تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا نتیجه برگزاری لیگ بود

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: صعود تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا نتیجه برگزاری لیگ در دوران شیوع ویروس کرونا بود.

بهاروند در مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی که 15 مهرماه در بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات لیگ برتر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی متوقف نشد، اظهارکرد: صعود تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا نشان از سطح آمادگی این تیم و در نتیجه برگزاری مسابقات لیگ بود.

وی افزود: در نظر داریم امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همه لیگ ها را برگزار کنیم و این اتفاق باید در همه استان ها بیفتد.

بهاروند در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای داوران در سطح استان ها، خاطرنشان کرد: هم اکنون کلاس های توجیهی داوری در لیگ برتر نه تنها برای داوران بلکه برای مربیان و بازیکنان نیز برگزار می شود زیرا بسیاری از مربیان و بازیکنان نسبت به قوانین بازی توجیه نیستند و برگزاری این کلاس ها نقش ویژه ای در کاهش محرومیت های بازیکنان، مربیان و تیم ها در رقابت ها خواهد داشت.

وی با اشاره به چگونگی استعدادیابی ها برای حضور در رده های متفاوت سنی تیم ملی گفت: هم اکنون ۹ پایگاه استعدادیابی در کشور فعال است که بازیکنان رده های سنی جوانان و نوجوان تیم ملی از طریق این پایگاه ها و بازی های لیگ برتر انتخاب می شوند.

گفتنی است در این جلسه جعفرزاده به عنوان تنها کاندیدای ریاست هیات فوتبال خراسان شمالی با کسب ۱۹ رای موافق به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی انتخاب شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی