دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجوی متخصص تربیت می کند


دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجوی متخصص تربیت می کند

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر آموزش نظری دانشجوی متخصص و حرفه ای تربیت می‌کند.

به گزارش ایرنا، یعثوب نژاد محمد روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل افزود: در سالهای گذشته تمرکز بر توسعه کمی مراکز دانشگاهی بود اما امروز توسعه کیفی مد نظر بوده که دانشگاه جامع علمی کاربردی در این راستا حرکت کرده و پیشرو است.

وی اظهار داشت: این دانشگاه علاوه بر پرداختن به مطالب علمی توجه ویژهای به آموزش مهارتی دارد تا با کاربردی کردن تحصیل دانشجویان وارد بازار کار شده و شغل مناسب داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات اساسی جامعه موضوع اشتغال جوانان است، اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری نقش مهم و بسزایی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه ۷۵ درصد دانشجویان این دانشگاه افراد شاغل در دستگاههای اجرایی و واحدهای تولیدی هستند، بیان کرد: از ۲۵ درصد باقیمانده هم ۴۰ درصد آنها وارد بازار کار می شوند که بسیار امیدوار کننده است.

نژاد محمد ادامه داد: انتظار از دستگاههای اجرایی و واحدهای تولیدی استان این است که برای تامین نیروی متخصص مورد نیاز خود با دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از پیش همکاری کنند.

در این آیین ساختمان جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با حضور دکتر محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و مسوولان استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!