لحظه بلعیده شدن تخم پرنده توسط مار


تصاویر جالب و عجیبی از یک مار در فضای مجازی منتشر شده که در حال بلعیدن یک تخم پرنده است.

لحظه بلعیده شدن تخم پرنده توسط ماربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خزندگان و به خصوص مار‌ها همیشه به داشتن آرواره‌های قوی و انعطاف زیاد در بدنشان مشهور هستند. همانطور که شاید هر کدام از ما می‌دانیم، مار‌ها قابلیت انعطاف و باز کردن قسمت بالای دهان خود را دارند. این سوال که مار‌ها چه می‌خورند و یا غذای مار چیست ممکن است برای هرکسی پیش بیاید. بیش‌تر مردم از مار‌ها می‌ترسند؛ از بین حیوانات مار از موش‌ها و سوسک تغذیه می‌کند.

مار‌ها از حیوانات کم خطر هم تغذیه می‌کنند. در شکم یک مار پیتون بخشی از سم یک گوزن پیدا شده است. این مار نه تنها قادر بوده که همه‌ گوزن را بخورد بلکه آن را نیز هضم کرده است. مار‌های بزرگ‌تر نیز هم چنین از بز، مرغ و پرندگان، خرگوش و پستان داران کوچک، وزغ و قورباغه، تخم‌مرغ و حیوانات دیگر، انواع مارمولک‌ها، مار‌های دیگر، ماهی‌ها، کرم خاکی و لیسه (حلزون بی صدف) تغذیه می‌کنند. مار‌ها غذای خود را می‌بلعند، چون دندان آن‌ها برای جویدن ساخته نشده است. آن‌ها طعمه را نیش می‌زنند و صبر می‌کنند تا طعمه فلج شود سپس آن را می‌بلعند.

بیشتر بخوانید

صحنه دلهره آور شکار صاریغ توسط مار پیتون غول پیکر

کانال تلگرامی شگفتی‌ها و عجایب دنیا ویدئویی از یک مار که در حال خوردن تخم پرنده است منتشر کرد و در این خصوص نوشت: مار از نبودن مادر پرنده استفاده کرده و تخم پرنده را درسته قورت می‌دهد و پس از هضم شدن پوسته تخم پرنده را بر می‌گرداند.

در ادامه ویدئوی بلعیده شدن تخم پرنده توسط مار پیتون را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید