دستگیری عامل قتل 13 سال پیش در گرمه و دیگر خبرهای کوتاه خراسان شمالی


دستگیری عامل قتل 13 سال پیش در گرمه و دیگر خبرهای کوتاه خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی گرمه گفت: مردی که 13 سال پیش اقدام به قتل همسرش کرده بود توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه روز سه شنبه اظهار داشت: با کشف جسدی از داخل یک حلقه چاه در حوالی شهر درق مشخص شد این جسد متعلق به زنی بوده که ۱۳ سال پیش به طور مرموزی ناپدید شده بود و کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با جدیت بیشتری ماجرا را برای پی بردن به حقیقت دنبال کردند.

وی افزود: در استعلامات انجام شده از سامانه جامع پلیس آگاهی مشخص شد همسر این زن در سال ۸۷ مفقود شدن همسرش را از طریق اداره یازدهم پلیس آگاهی استان تهران اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در روند رسیدگی به این پرونده ۴ نفر از فرزندان این زن بعد از شناسایی به پلیس آگاهی احضار شدند که با دیدن البسه و لوازم کشف شده با جسد، هویت مادر خود را شناسایی کردند.

سرهنگ پوربه با اشاره به احضار برادران مقتوله به مقر پلیس آگاهی، افزود: پس از شناسایی جسد این زن توسط آنان، اعلام کردند که خواهرشان مدت زیادی با همسرش اختلاف شدید و درگیری و مشاجره داشته است.

وی افزود: کارآگاهان بعد از انجام تحقیقات به این نتیجه رسیدند که این زن توسط همسرش به قتل رسیده است که محل زندگی متهم در حوالی شهرستان سبزوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه، دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در بازجویی های ابتدایی منکر ارتکاب این جنایت بود که بعد از مواجهه با ادله و مستندات موجود، به بزه انتسابی و قتل همسرش اعتراف کرد.

دستگیری عامل آدم ربایی در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: عامل یک آدم ربایی نافرجام در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ مهدی مهران فر افزود: در پی مراجعه حضوری زنی ۲۵ ساله به پاسگاه انتظامی مانه و اعلام اینکه افرادی قصد ربودن وی را داشته اند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: با بررسی ماموران و اظهارت شاکی مشخص شد که ۲ نفر با خودرو پراید، قصد ربودن وی را داشته اند که با مقاومت و ایجاد سر و صدای وی و حضور اهالی روستا، نتوانسته اند به هدف خود دست پیدا کنند.
سرهنگ مهرانفر گفت: با اعتراف متهم به بزه انتسابی خود به انگیزه اختلافات خانوادگی وی به مراجع قضایی معرفی شد و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

پلمب تولیدی الکل غیرمجاز در شیروان

سرگرد شهرام مرادی، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شیروان از پلمب یک واحد غیرمجاز تولید الکل در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازدید کارشناسان غذا و دارو مشخص شد این واحد تولیدی مجوز لازم برای تولید الکل نداشته است که با هماهنگی انجام شده محل برج تقطیر، گاز ورودی به مخزن روغن دیگ حرارتی و گاز ورودی به مشعل دیگ روغن حرارتی آن پلمب شد.
وی افزود: در همین رابطه هزار و ۲۰۰ لیتر الکل تولیدی غیرمجاز نیز از این واحد تولیدی کشف و ضبط شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403