فشار عجیب باشگاه نساجی به وزارت ورزش ؛ تکرار ماجرای گل محمدی – شهرخودرو این بار در مازندران ؟


فشار عجیب باشگاه نساجی به وزارت ورزش ؛ تکرار ماجرای گل محمدی – شهرخودرو این بار در مازندران ؟

محمود فکری تصور می کرد کار تمام است و امشب انتقالش به استقلال تمام می شود اما گویا باشگاه نساجی روی دریافت مبلغی معادل پولی که شهر خودرو مشهد بابت صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی از پرسپولیس گرفت پافشاری می کند و این وسط یکی از مدیران نساجی هم به وزارت ورزش پیغام می دهد همان طور که برای انتقال یحیی گل محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس موافقت کردید...

فشار عجیب باشگاه نساجی به وزارت ورزش ؛ تکرار ماجرای گل محمدی – شهرخودرو این بار در مازندران ؟

درخواست باشگاه نساجی از وزارت ورزش : به استقلال بگویید مثل پرسپولیس که به شهرخودرو بابت رضایت نامه گل محمدی پول داد ، به ما پول بدهد
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۸:۰۵
فشار عجیب باشگاه نساجی به وزارت ورزش ؛ تکرار ماجرای گل محمدی – شهرخودرو این بار در مازندران ؟

محمود فکری تصور می کرد کار تمام است و امشب انتقالش به استقلال تمام می شود اما گویا باشگاه نساجی روی دریافت مبلغی معادل پولی که شهر خودرو مشهد بابت صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی از پرسپولیس گرفت پافشاری می کند و این وسط یکی از مدیران نساجی هم به وزارت ورزش پیغام می دهد همان طور که برای انتقال یحیی گل محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس موافقت کردید باشگاه تهرانی پول قابل توجهی به باشگاه مشهدی بپردازد، الان هم به هیات مدیره استقلال دستور بدهید، معادل همان مبلغ را به نساجی بپردازند و اجازه فکری را بگیرند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گفته می شود محمود فکری که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای ۱۰ بازی از تیم شهرش دستمزد گرفته بود، حاضر بود ۵ برابر این پول را برگرداند و از نساجی رضایتنامه بگیرد و باشگاه استقلال هم می خواست مبلغی حدود یک میلیارد تومان برای رضایتنامه فکری بپردازد اما انگار توقع نساجی چند برابر این مبلغ بود.

همه چیز در ظاهر خوب پیش می رفت. نماینده باشگاه استقلال با رضا حدادیان مالک نساجی تماس گرفته بود و دو طرف به یک توافق نزدیک شده بودند اما پافشاری مالک نساجی روی مبلغی که برای صدور رضایتنامه می خواست، باعث شد جلسه دو شب پیش طرفین بی نتیجه بماند و محمود فکری هم در واکنش به این اتفاق از هدایت نساجی کناره گیری کرد.

محمود فکری دیروز عصر صفر تا صد جدایی اش از نساجی و حضورش در استقلال را به مدیران دو باشگاه سپرد و خودش راهی تمرین نساجی شد تا طرفین با هم به توافق برسند و او هم به استقلال برود. فکری حتی در تماس با مدیران استقلال تاکید کرد آنها توافقی کنند که نساجی هم متضرر نشود چون به هرحال تیم شهرش است و نمی خواهد تصمیمی به ضرر شهرش بگیرد.

در ادامه با پا درمیانی دوستان مشترک اعضای هیات مدیره استقلال و مالک و مدیرعامل نساجی، نماینده هیات مدیره استقلال و رضا حدادیان به تفاهم اولیه رسیدند و قرار شد مالک نساجی که دیروز ابتدا ۴ میلیارد تومان و بعد از چند ساعت هفت میلیارد تومان از استقلال برای صدور رضایتنامه فکری خواسته بود، به استقلالی ها تخفیف بدهد و فکری سرمربی استقلال شود.

به همین دلیل فکری تصور می کرد کار تمام است و امشب انتقالش به استقلال تمام می شود اما گویا حدادیان روی دریافت مبلغی معادل پولی که شهر خودرو مشهد بابت صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی از پرسپولیس گرفت پافشاری می کند و این وسط یکی از مدیران نساجی هم به وزارت ورزش پیغام می دهد همان طور که برای انتقال یحیی گل محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس موافقت کردید باشگاه تهرانی پول قابل توجهی به باشگاه مشهدی بپردازد، الان هم به هیات مدیره استقلال دستور بدهید، معادل همان مبلغ را به نساجی بپردازند و اجازه فکری را بگیرند!

مدیران استقلال که قصد داشتند مبلغی در حد یک میلیارد تومان به نساجی بپردازند تا علاوه بر آن فکری هم ۵ برابر پولی که برای ده هفته پایانی فصل قبل گرفت یعنی یک میلیارد تومان به نساجی برگرداند تا این تیم هم متضرر نشود، وقتی دیدند مالک نساجی حاضر نیست از ۵ میلیارد تومان پایین تر بیاید، جلسه را نیمه تمام گذاشتند و به فکری اعلام کردند تلاش شان برای جلب رضایت نساجی بی فایده بود. محمود فکری هم دقایقی بعد اعلام کرد تمرکز لازم برای همراهی نساجی را ندارد و از هدایت این تیم کنار کشید.

گفته می شود برنامه فکری این است که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به صورت کتبی و رسمی استعفای خود از هدایت نساجی را اعلام کند و برای عقد قرارداد با استقلال به این باشگاه برود. اگر تغییر تازه ای در ماجراهای این انتقال رخ ندهد، فکری ظرف ۲۴ ساعت آینده حکم سرمربیگری استقلال را دریافت و کار خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.

گویا از لحاظ قانونی این کار هیچ مشکلی برای محمود فکری ایجاد نمی کند. پیش از این مهدی پاشازاده و هومن افاضلی در هفته های پایانی لیگ برتر نوزدهم در حالی که با تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم قرارداد داشتند، با مراجعه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و تقدیم استعفای خود، از این تیم ها جدا شدند و بدون هیچ مشکلی به تیم های خواهان خود (پاشازاده به شاهین بوشهر و هومن افاضلی به ماشین سازی تبریز) پیوستند و سازمان لیگ بلافاصله برای هر دو سرمربی کارت جدید صادر کرد.

قانون می گوید فکری می تواند امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و اعلام رسمی استعفای خود، قراردادش را با نساجی فسخ کند و اگر نساجی ادعایی نسبت به این قرارداد داشته باشد، به کمیته انضباطی شکایت می کند. ولی این شکایت مانع همکاری فکری و استقلال نخواهد شد. طبیعی است به دعوای احتمالی نساجی و فکری، کمیته انضباطی رسیدگی خواهد کرد و حتی بعید نیست علیه فکری حکم بدهد و او را جریمه و یا حتی محروم کند اما این روند چند ماهی طول می کشد و قبل از آن، فکری امروز صبح با حضور در باشگاه استقلال، به صورت رسمی هدایت این تیم را برعهده می گیرد.

البته فکری گویا قصد دارد بدون درگیری های بعدی و با پرداخت ۵ برابر پولی که از نساجی گرفت، قراردادش را با این باشگاه فسخ کند. در قرارداد فکری و نساجی بندی وجود دارد که با پرداخت ۵ برابر مبلغ دریافتی به او اجازه جدایی می دهد. فکری می گوید این ۵ برابر یعنی یک میلیارد تومان چون در لیگ نوزدهم بابت ۱۰ بازی فقط ۲۰۰ میلیون تومان ار نساجی دستمزد گرفت اما مالک نساجی می گوید ۵ برابر یعنی مبلغی نزدیک به ۴ میلیارد تومان چرا که قرارداد فکری برای سال جدید و لیگ بیستم با نساجی ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است و فکری باید ۵ برابر این مبلغ را به نساجی بپردازد! فکری می گوید بند قرارداد ۵ برابر پول دریافتی است نه مبلغ فصل جدید و این هم یک اختلاف تازه میان طرفین است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل در انتظار نی نی با متن های زیبا