لاله‌گردانی و اقامه نماز جماعت ظهر اربعین در بین‌الحرمین شیراز


لاله‌گردانی و اقامه نماز جماعت ظهر اربعین در بین‌الحرمین شیراز

رئیس کانون مداحان شیراز در تشریح برنامه‌ریزی‌های این کانون برای ایام اربعین، از اقامه نماز جماعت ظهر روز اربعین حسینی در بین‌الحرمین این کلان‌شهر خبر داد.

لاله‌گردانی و اقامه نماز جماعت ظهر اربعین در بین‌الحرمین شیراز

سعید خائف‌پناه، رئیس کانون مداحان شیراز، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این کانون با همکاری نهادها، موکب‌ها و هیئات مذهبی اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی در ایام اربعین حسینی کرده است، گفت: نخستین برنامه این کانون برگزاری همایش مداحان شیراز با سخنرانی سنگری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بود.

وی افزود: همچنین در دهه آخر صفر با هماهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و کانون مداحان استان فارس، هر شب برنامه مداحی و سخنرانی مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خائف‌پناه بیان کرد: علاوه بر این‌ها در شب اربعین حسینی، مراسم لاله‌گردانی خادمان‌ حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) در بین‌الحرمین شیراز برگزار می‌شود.

رئیس کانون مداحان شیراز، همکاری در قرائت دسته‌جمعی زیارت اربعین در صبح روز اربعین حسینی در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی و همچنین اقامه نماز جماعت ظهر در بین‌الحرمین را از دیگر برنامه‌ریزی‌ها و مشارکت‌های این کانون برشمرد.

وی در پایان تأکید کرد: برای برگزاری مراسم‌ اربعین حسینی و همچنین دهه آخر صفر، فقط از مداحان شیراز و استان فارس استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !