حدود 252 میلیارد ریال برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند فارس جمع‌آوری شد


حدود 252 میلیارد ریال برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند فارس جمع‌آوری شد

شیراز-ایرنا-مدیرکل کمیته امداد استان فارس،گفت: در طرح شور عاطفه‌های امسال 251 میلیارد و 941 میلیون ریال کمک‌های مردمی در این استان برای تامین نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع آوری شد.

به گزارش دریافتی ایرنا، محمدبذرافشان در این باره گفت: امسال مراسم شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریور الی ۱۱ مهرماه ۹۹ در استان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها مبلغ ۱۸۰ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که امسال این مبلغ ۴۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بذرافشان اضافه کرد: از مبلغ جمع‌آوری شده مذکور ۶۰ میلیارد ریال به صورت نقدی از سوی خیران استان پرداخت شده است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی می شود ۵ هزار تبلت دانش آموزی تا یک ماه آینده تهیه و بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شود.

وی همچنین در خصوص طرح همبازی که با همکاری اداره پست استان اجرا شده، گفت: در این طرح ۵۷۰ میلیون ریال کمک های مردمی شامل کیف، لوازم التحریر و لباس جمع آوری و میان دانش آموزان نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: طرح همبازی به صورت کشوری در ۳ روز پایانی طرح شور عاطفه ها با همکاری اداره پست و کمیته امداد برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان