بدهی باشگاه داماش گیلان به اروند خرمشهر پرداخت شد


بدهی باشگاه داماش گیلان به اروند خرمشهر پرداخت شد

رشت - ایرنا - مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: مبلغ بدهی تیم داماش به اروند خرمشهر با زحمات فراوان تامین و پرداخت شد که با پرداخت این بدهی، خوشبختانه مشکلات این باشگاه در این خصوص برطرف شد.

محمدمهدی الطافی روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه بدهی‌ را به صورت کامل به باشگاه اروند خرمشهر پرداخت کردیم که با توجه به این امر، امتیاز باشگاه داماش در استان گیلان و رشت ماندگار شد و این تیم مشکلی در این خصوص ندارد.

وی ادامه داد: البته برای تهیه مبلغ بدهی باشگاه داماش گیلان به اروند خرمشهر و پرداخت آن ، همه مسئولان استان و شهرستان رشت و حتی مسئولان کشوری نیز به باشگاه داماش کمک کردند که از همه این افراد تشکر و قدردانی می کنیم.

وی در خصوص انتقال امتیاز باشگاه داماش گیلان به مالک جدید نیز بیان کرد: هنوز انتقال امتیاز انجام نشده و هم اینک نیز مالک باشگاه داماش اسماعیل حاجی پور است اما جلساتی برگزار شده و قرار است جلسه نهایی نیز در این خصوص برگزار شود تا موضوع انتقال امتیاز به مالک جدید مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص کادرفنی این تیم نیز خاطرنشان کرد: برای ما مهمترین امر پرداخت بدهی باشگاه بود تا جلوی انتقال امتیاز باشگاه گرفته شود که خوشبختانه این امر انجام شده و سایر کارها و اقدامات نیز به موازات کارهای پرداخت بدهی و مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه انجام می شود.

الطافی تصریح کرد: با مشخص شدن مالک جدید که صحبت های زیادی نیز انجام شده، تکلیف کادرفنی و بازیکنان داماش نیز به زودی مشخص خواهد شد و امیدواریم که این تیم با قدرت در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد.

طی ضرب العجلی از سوی فدراسیون فوتبال قرار بود تا روز سه شنبه ۱۵ مهرماه، مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی باشگاه داماش گیلان بابت حق امتیاز باشگاه اروند خرمشهر به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

همچنین از سامان سهرابی به عنوان مالک جدید باشگاه داماش گیلان نامبرده می شود که تاکنون نیز جلساتی با وی گذاشته شده و قرار است برای انتقال قطعی باشگاه به سهرابی، جلسه ای با حضور مسئولان اداره کل ورزش وجوانان ، هیات فوتبال گیلان و مسئولان داماش برگزار شود.

تیم فوتبال داماش گیلان که در لیگ دسته دوم حضور داشت، فصل گذشته با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر به رقابت های لیگ دسته اول راه یافت و در پایان نیز با کسب رتبه دوازدهم، سهمیه خود را در این لیگ حفظ کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام