تغییرات کیا سول مدل سال 2021


تغییرات کیا سول مدل سال 2021

کیا سول 2021 با برخی تغییرات ملایم معرفی شده است. اگرچه کره‌ای‌ها برخی تجهیزات جدید را به سول 2021 افزوده‌اند اما باید گفت کیا برخی تجهیزات را نیز از بعضی مدل‌های خاص حذف کرده است. تمامی تریم های سول 2021 هم‌اکنون با هشدار سرنشین عقب عرضه می‌شوند که تغییر کوچکی است اما خب برای خانواده‌هایی … The post تغییرات کیا سول مدل سال 2021 appeared first...

کیا سول ۲۰۲۱ با برخی تغییرات ملایم معرفی شده است. اگرچه کره‌ای‌ها برخی تجهیزات جدید را به سول ۲۰۲۱ افزوده‌اند اما باید گفت کیا برخی تجهیزات را نیز از بعضی مدل‌های خاص حذف کرده است.

تغییرات کیا سول مدل سال 2021

تمامی تریم های سول ۲۰۲۱ هم‌اکنون با هشدار سرنشین عقب عرضه می‌شوند که تغییر کوچکی است اما خب برای خانواده‌هایی که دارای بچه کوچک هستند ویژگی مفیدی محسوب می‌شود.

تغییرات کیا سول مدل سال 2021

کیا در تریم های X-Line و GT-Line اقدام به بازنگری در سوپاپ‌های شوک کرده است. این خودروساز کره‌ای مدعی است تغییر رخ داده باعث بهبود سواری سول ۲۰۲۱ شده است.

تغییرات کیا سول مدل سال 2021

نسخه پرچم‌دار این خودرو هم‌اکنون با نام ساده‌تر سول توربو شناخته می‌شود درحالی‌که سال پیش با نام GT-Line توربو عرضه می‌شد. به این ترتیب دیگر خبری از نشان‌های قرمز GT-Line در بدنه این خودرو نخواهد بود.

تغییرات کیا سول مدل سال 2021

اما کلید مدل‌های EX و توربو نیز به استارت از راه دور پیشرانه مجهز شده است. اگرچه نصب این تجهیزات با استقبال روبرو خواهد شد اما کیا برخی تجهیزات مدل EX را حذف کرده به گونه‌ای که این خودرو دیگر با چراغ‌های مشابه پروژکتور عرضه نمی‌شود. همچنین پکیج سفارشی دیزاینر نیز در دسترس نیست. این پکیج شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو، عقب و مه شکن‌های LED و سقف دو رنگ بوده است.

تغییرات کیا سول مدل سال 2021

گفته می‌شود کیا تعداد رنگ‌های بدنه سول ۲۰۲۱ را نیز کاهش داده و حالا شامل رینگ‌های زرد، طلایی، طلایی با سقف سفید، خاکستری با سقف طلایی، سفید با سقف قرمز، قرمز با سقف مشکی و مشکی با سقف قرمز می‌باشد.

تغییرات کیا سول مدل سال 2021

در جدول زیر قیمت‌گذاری کیا سول ۲۰۲۱ را مشاهده می‌کنید:

قیمت (دلار) گیربکس تریم
۱۷۴۹۰ ۶ سرعته دستی LX
۱۸۹۹۰ CVT LX
۲۰۵۹۰ CVT S
۲۱۶۹۰ CVT X-Line
۲۱۶۹۰ CVT GT-Line
۲۳۲۵۰ CVT EX
۲۷۵۵۰ ۷ سرعته دوکلاچه توربو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...