مسابقه کوییز کاپ 99 با همکاری هوآوی، همراه با جوایز ارزنده آغاز شد


مسابقه کوییز کاپ 99 با همکاری هوآوی، همراه با جوایز ارزنده آغاز شد

«کوییزکاپ 99»، چهارمین دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی کوییز آو کینگز، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی است که طی آن اطلاعات عمومی شرکت‌کنندگان به چالش کشیده می‌شود. علاوه بر رقابت اصلی کوییز کاپ 99،‌ مسابقه‌ای فرعی نیز برای این دوره از مسابقات با مشارکت و همکاری هوآوی آغاز شده است.

«کوییزکاپ ۹۹»، چهارمین دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی کوییز آو کینگز، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی است که طی آن اطلاعات عمومی شرکت‌کنندگان به چالش کشیده می‌شود. علاوه بر رقابت اصلی کوییز کاپ ۹۹،‌ مسابقه‌ای فرعی نیز برای این دوره از مسابقات با مشارکت و همکاری هوآوی آغاز شده است.

در کنار مسابقات اصلی در درون اپلیکیشن بازی، شما می‌توانید یک مسابقه جانبی با مشارکت هوآوی آغاز شده که از صفحه در دسترس است. با مراجعه به این صفحه و بدون نیاز به نصب بازی می‌توانید در مسابقه کوییز کاپ شرکت کرده و در چالش اطلاعات عمومی رقابت کنید. در انتها نیز به قید قرعه سه گوشی هوآوی nova 7i به شرکت‌کنندگان این چالش اهدا می‌شود.

مسابقه کوییز کاپ 99 با همکاری هوآوی، همراه با جوایز ارزنده آغاز شد

کوییزکاپ ۹۹، چهارمین دوره‌ی مسابقات سالیانه‌ی کوییز است که به عنوان اولین ورزش الکترونیکی ایران نیز شناخته می‌شود. هدف تمامی دوره‌‌های این رویداد، شناسایی «کوییزباز برتر سال» و نفر اول اطلاعات عمومی کشور بوده است. از سال گذشته و با اضافه شدن بخش تیمی، تیم برتر سال نیز انتخاب می‌شود تا کوییزکاپ بزرگ‌ترین رقابت اطلاعات عمومی کشور لقب بگیرد. امسال از روز شنبه، ۵ مهر ماه مرحله‌ی اول انتخابی انفرادی این مسابقات شروع شده و روز پنج‌شنبه ۱۷ مهر انتخاب بخش گروهی کلید خواهد خورد.

فینال حضوری مسابقات در تاریخ ۷ و ۸ آبان ماه برگزار می‌شود که به واسطه‌ی شرایط خاص کشور و اپیدمی کرونا، فینال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعدادی محدود برگزار خواهد شد. هم‌چنین امسال با پخش زنده‌ی رویداد، هیجان مسابقات به‌مانند دوره‌های پیشین حفظ خواهد شد.

توجه: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب جهت بازنشر در اختیار ما قرار گرفته و لذا شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید