خبر خوش هوشنگ نصیرزاده برای پرسپولیسی ها


خبر خوش هوشنگ نصیرزاده برای پرسپولیسی ها

هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس حقوقی فوتبال ایران معتقد است ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس قانونی بوده و این تیم برای حضور در فینال آسیا مشکلی نخواهد داشت. نوشته خبر خوش هوشنگ نصیرزاده برای پرسپولیسی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش هوشنگ نصیرزاده برای پرسپولیسی ها

نصیرزاده: سرخپوشان قطعاً در فینال آسیا حضور دارند ؛ ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس قانونی بوده
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰
خبر خوش هوشنگ نصیرزاده برای پرسپولیسی ها

هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس حقوقی فوتبال ایران معتقد است ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس قانونی بوده و این تیم برای حضور در فینال آسیا مشکلی نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس حقوقی فوتبال ایران درباره ماجرای شکایت النصر عربستان از پرسپولیس گفت:

برانکو و وکیلش تعمداً زمانی را انتخاب کرده بودند که برای نقل و انتقالات پرسپولیس مشکل ایجاد کنند. هرچند وکیل این مربی در حال تکذیب تبعات ناشی از شکایت آن‌ها به فیفاست، اما آشکارا مشخص است که آن‌ها در نامه‌نگاری به فیفا نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را هدف گرفته‌اند.

این کارشناس حقوقی فوتبال در ادامه می‌گوید:

وقتی فیفا طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند پرسپولیس برای تأمین نظر برانکو یک ماه فرصت دارد، به معنای آن است که در این یک ماه تمام رفتار‌های پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنانش قانونی است. چون در دنیا نقل و انتقالات به صورت سیستمی و بارگذاری مدارک در رایانه انجام می‌شود و بستن پنجره نیز توسط فدراسیون‌ها می‌تواند این بارگذاری را متوقف کند. پس وقتی فیفا یک ماه به پرسپولیس فرصت می‌دهد که بدهی خود با برانکو را تسویه کند، به مفهوم آن است که در این یک ماه تمام رفتار‌های پرسپولیس و ثبت قرارداد بازیکنانش قانونی بوده و در این شرایط قضاوت کردن درباره این پرونده نیز راحت است. چون عدد وجود دارد و تاریخ مشخص می‌کند که تخلفی صورت گرفته یا خیر.

هوشنگ نصیرزاده با بیان اینکه پرسپولیس تخلفی در این خصوص نکرده، تأکید می‌کند:

هرچند پنجره پرسپولیس در میانه نقل و انتقالات بسته شده، ولی تا قبل از آن هرآنچه به ثبت رسانده، غیرقانونی نیست و اگر مسائل حاشیه‌ای دخالتی در حکم نداشته باشد، شکایت النصر به جایی نخواهد رسید. زیرا پرسپولیس در مهلت زمانی کاملاً قانونی قرارداد بازیکنانش را به ثبت رسانده و آن‌ها را به قطر برده است.

او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد:

بعضی‌ها تصور می‌کنند پنجره نقل و انتقالاتی ۷۵ روزه به صورت یکپارچه دیده می‌شود، در حالی که اگر پنجره باز باشد و شما قراردادی را ثبت کنید، موضوع پایان یافته تلقی می‌شود. پس استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید به هیچ عنوان غیرقانونی نیست و نماینده ایران به طور قطع در فینال لیگ قهرمانان بازی می‌کند.

نصیرزاده حرف‌هایش را این‌گونه به پایان برد:

برد‌هایی که تیم‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی به دست می‌آورند، ابلاغ توانمندی جوانان این سرزمین به آسیاست و همه ما باید در منافع این برد‌ها شریک باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟