اجرای طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسین در کانون سردار شهید حاجی علیانی


اجرای طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسین در کانون سردار شهید حاجی علیانی

براتی از اجرای طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی در کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاجی علیانی خبر داد.

معین براتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود چرا که استان کرمانشاه همواره میزبان زوار حسینی بوده است اما امسال به دلیل شیوع کرونا آیین ها تحت تاثیر قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاجی علیانی بیان داشت: طرح «احسان قرآن» ویژه برنامه اربعین حسینی است که به دلیل شیوع کرونا و اینکه امسال زائری به منظور پیاده روی اربعین اعزام نشده است در این کانون برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح با حمایت ستاد فهمای استان کرمانشاه اجرایی می شود، گفت: این طرح با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای استان برگزار خواهد شد.

براتی گفت: ثواب برگزاری این آیین به روح مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و شهیدان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اهدا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری سردار شهید حاجی علیانی با بیان اینکه این آیین بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: برگزاری آیین عزاداری و سینه زنی و نیز سخنرانی با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های اجرایی است.

وی تصریح کرد: همچنین در این آیین فضیلت قرات زیارت اربعین و خدمات و رشادت های شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تببین خواهد شد.

پایان پیام/66

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان