پیام مهم اسکوچیچ برای هواداران تیم ملی


پیام مهم اسکوچیچ برای هواداران تیم ملی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی تیم ملی امروز به مصاف ازبکستان خواهد رفت. نوشته پیام مهم اسکوچیچ برای هواداران تیم ملی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیام مهم اسکوچیچ برای هواداران تیم ملی

اسکوچیچ: ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی‌شان می‌کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰
پیام مهم اسکوچیچ برای هواداران تیم ملی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی تیم ملی امروز به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان پیام تازه‌ای را منتشر کرد. او گفته ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی‌شان می‌کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

در ادامه پیام سرمربی تیم ملی این‌چنین می‌خوانیم:

«قبل از هر چیز، در این اردو مهم‌ترین موضوع برای من و کادر فنی انتقال انرژی مثبت و روحیه تازه به بازیکنان و همچنین معرفی خواسته‌ها و انتظارات جدیدی است که از آن‌ها داریم. ما قویاً معتقدیم این تیم ظرفیت‌های فراوانی دارد و در عین حال، پتانسیل‌هایی که باید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنیم. متأسفانه در این اردو نتوانستیم بعضی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار داشته باشیم، اما این مسائل در فوتبال اجتناب‌ناپذیرند. ویروس کرونا نیز شرایطی را به وجود آورده که جابه‌جایی و سفر را برای ما سخت کرده است. با این حال، ما در تیم ملی برای برگزاری هرچه بهتر اردو از تمام وجودمان مایه می‌گذاریم. همان‌طور که گفتم، من به تیم ملی ایران ایمان کامل دارم. به همین خاطر نیت‌مان این است که تمام تلاش‌مان را برای انجام مسئولیتی که داریم، به کار ببندیم. ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی‌شان می‌کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.»

به حرف‌های اسکوچیچ نقدی وارد نیست و اتفاقاً قابل تحسین است، اما این واژه‌ها باید در زمین معنی شود که اگر شود، نیاز به اشاره به آن نیست. حفظ نظم و اخلاق در اردوی تیم ملی و اهمیت بازیکنان به پیراهن تیم ملی و نمایش خوب برابر حریفان تأثیرگذارتر از پیام هاست و اگر این‌چنین شود، حتی دیگر نیاز به ارسال پیام نخواهد بود، چون همه این پیام‌ها به خودی خود به تماشاگران تیم ملی و اهالی فوتبال منتقل می‌شود. این واژه‌ها باید در اردوی تیم ملی و در زمین هویدا شود. ایمان و اعتماد اسکوچیچ به تیم ملی اتفاقی بدیهی است، به این خاطر که او تیمی را تحویل گرفته که پیش از آمدن ویلموتس تیم اول آسیا بود و در جام جهانی ۲۰۱۸ هم درخشان ظاهر شده بود. این تیم مدت‌ها بود به تیم‌هایی، چون عراق و بحرین نمی‌باخت و تازه برابر تیم‌های بزرگ دنیا مقاومت می‌کرد. اگر اسکوچیچ موفق شود تیم ملی را به روز‌های خوبش برگرداند، دست به کار بزرگی زده و راهش فقط کسب نتیجه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا