وحشت مردم از مار پیتون غول پیکر در خیابان + عکس


وحشت مردم از مار پیتون غول پیکر در خیابان + عکس

اقدام عجیب یک مرد انگلیسی در حال قدم زدن با مار پیتون غول پیکرش در یکی از مراکز شلوغ شهر برینگتون به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

فروشندگان و مشتریان وحشت زده شده، در بعدازظهر روز سه شنبه یک مرد جوان را با یک مار پیتون ۳.۶۸ متری در حال قدم زدن در پیاده رویی در برینگتون واقع در ساسکس شرقی مشاهده کردند. این صحنه موجب هراس برخی از فروشندگان و مشتریان آن‌ها شد. شهروندان بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و پلیس را در جریان قرار دادند.
ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده ماموران پلیس را در حال صحبت با این پسر جوان نشان می‌دهد. بنا به گزارش پلیس این مرد جوان و دوستش در حال تهیه فیلم برای انتشار در کانال یوتیوب خود بودند. بنا به گفته پلیس دو پسر جوان پس از رهاکردن مار در پیاده رو از عابران خواسته بودند تا هنگام تهیه فیلم مار را لمس کنند.
وحشت مردم از مار پیتون غول پیکر در خیابان + عکس
یکی از شاهدان عینی در این باره گفت: «من از محل کارم صدا‌هایی را شنیدم که به نظر می‌رسید در مورد یک مار غول پیکر صحبت می‌کنند. من سپس یک مار غول پیکر زردرنگی را دیدم که در کف پیاده رو رها شده بود.»
در ادامه ماموران پلیس از صاحب مار خواستند تا بلافاصله مار را از خیابان به خانه‌اش منتقل کند.
گفتنی است؛ مار‌های پیتون مار‌های غیرسمی هستند که بیشتر در کشور‌های جنوب صحرای آفریقا و بخش‌هایی از آسیا یافت می‌شوند. این مار‌ها با پیچیدن و منقبض کردن بدن طعمه خود آن را می‌کشند.
گفتنی است؛ در سال ۲۰۱۸ یک مرد انگلیسی با نام «دان براندون» بر اثر حمله یک مار پیتون جانش را از دست داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن