کریم بنزما: کریستیانو رونالدو ماشین گلزنی تیم بود و من به خاطر او میل گلزنی ام را کنار گذاشتم؛ هیچکس مثل رونالدو نازاریو نبود


کریم بنزما: کریستیانو رونالدو ماشین گلزنی تیم بود و من به خاطر او میل گلزنی ام را کنار گذاشتم؛ هیچکس مثل رونالدو نازاریو نبود

کریم بنزما از تأثیر رونالدو نازاریو در کارنامه حرفه ای اش می گوید.

کریم بنزما، مهاجم شماره 9 سال های اخیر رئال مادرید معتقد است که هیچ کدام از دستاورد های کنونی اش بدون الهام گرفتن از مهاجم سابق برزیلی ممکن نمی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، بنزما در مصاحبه با Movistar گفت:

رونالدو از سنین جوانی الگوی من بود. به خاطر او تماشای فوتبال را شروع کردم. حرکات او را می دیدم و سعی می کردم از روی او تقلید کنم اما هیچکس مثل او نبود، من خیلی به این موضوع دقت کرده ام. بعضی بازیکنان سرعت او را داشتند، اما کنترل او روی توپ و مهارت او در عین حال را نداشتند. مردم فکر می کنند او فقط گلزنی می کرد، اما او هر کاری می توانست انجام دهد. مهاجمان باید بدانند که چطور خیلی از کارها را انجام دهند، و فقط به فکر گلزنی نباشند، و رونالدو یک الگوی مثال زدنی بود. خیلی چیزها از او و زیدان یاد گرفته ام.

رابطه کریم بنزما با کریستیانو رونالدو

کریستیانو یک ماشین گلزنی تیم بود، و من باید نحوه بازی خودم را به خاطر او عوض می کردم و میل گلزنی خودم را کنار می گذاشتم و برای او بازی می کردم. من کسی را کنارم داشتم که دو یا سه برابر من گلزنی می کرد و من باید خودم را با او وفق می دادم. به نظرم این مسئله مشکلی نداشت، و فقط باید بیشتر به او پاس می دادم و میل گلزنی خودم را کنار می گذاشتم.

زیدان چه در زمان سرمربیگری و چه زمانی که دستیار کارلو آنچلوتی بود، در داخل و خارج از زمین خیلی به من کمک کرد. او با آرامش با ما صحبت می کند و وقتی گلزنی می کنیم یا گلی دریافت می کنیم داد و فریاد نمی کند.

دعوت نشدن بنزما به تیم ملی فرانسه

فکر می کنم هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. من هیچوقت توضیحی برای این مسئله پیدا نکردم؛ و فکر می کنم همه این کارها از بالا انجام شده است. نکته خوب این است که می توانم تنها روی تیم باشگاهی ام تمرکز کنم. دیدن قهرمانی فرانسه در جام جهانی ناراحتم نکرد. با وجود سوالاتی که داشتم، هیچوقت ارتباط و دیالوگی بین من و کادر فنی تیم ملی شکل نگرفت. حالا زندگی من فقط رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید:

کریم بنزما: فلورنتینو پرز برای انتقال من، به خانه ما آمده بود؛ سال اول حضورم در مادرید سخت بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس