آغاز به کار 2 کتابخانه سیار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


آغاز به کار 2 کتابخانه سیار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با هفته ملی کودک، کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپیدار و پاتاوه، فعالیت خود را آغاز کرد.

"کبری اخلاقی نیا" مدیرکل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این کتابخانه با تاکید بر ضرورت توسعه کتابخانه‌های سیار در استان، گفت: کتابخانه‌های سیار، تازه‌های کتاب کودک و نوجوان را به دست کودکان روستایی می رسانند و عضویت و استفاده از فعالیت ها در آنها رایگان است.
همچنین حجت الاسلام "سید علی فتح میرمحمدی" مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نقش ترویج کتابخوانی به عنوان یکی از ابزارهای تحقق توسعه پایدار، تصریح کرد: خانواده‌ها، مدیران و مسئولین اگر نگران شاخص‌های توسعه کشور مخصوصا در روستاها باشند حتما کودکانی کتابخوان پرورش خواهند داد.
وی با اشاره به این که اعتماد مخاطب و خانواده‌ها به یک سازمان یکی از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان محسوب می شود، اظهار کرد: کانون به عنوان یک نهاد دولتی با مربیان مجرب و توانایی‌های ویژه‌ می تواند در مناطق محروم برای کودکان و نوجوانان خدمت رسانی کنند.
گفتنی است، کتابخانه سیار روستایی سپیدار و پاتاوه کانون پرورش فکری با دو هزار جلد کتاب، ۲۳ روستا از روستاهای شهرستان بویراحمد و دنا را تحت پوشش کتاب رسانی و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی قرار خواهد داد.
به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، بخشداری پاتاوه، مدیرکل کتابخانه های استان و تعدادی از مسئولان برگزار شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط