حضور دکتر استرنج در فیلم Spider-man 3 به عنوان راهنما


حضور دکتر استرنج در فیلم Spider-man 3 به عنوان راهنما

رسانه کلیک – بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و به عنوان راهنمای پیتر پارکر جوان، در فیلم Spider-man 3 هنرنمایی خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما همراه باشید. طبق گزارش Holywood Reporter قسمت سوم Spider-man، با هنرنمایی بندیکت کمبرپچ همراه خواهد بود. بندیکت در نقش دکتر استرنج و به عنوان مربی […] نوشته حضور دکتر استرنج در فیلم...

رسانه کلیک – بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و به عنوان راهنمای پیتر پارکر جوان، در فیلم Spider-man 3 هنرنمایی خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما همراه باشید.

طبق گزارش Holywood Reporter قسمت سوم Spider-man، با هنرنمایی بندیکت کمبرپچ همراه خواهد بود. بندیکت در نقش دکتر استرنج و به عنوان مربی پیتر پارکر نوجوان در این فیلم حضور پیدا می کند.

تام هالند در دو قسمت قبلی Spider-man، از راهنمایی های مرد آهنی (رابرت داونی جونیور) استفاده می کرد و نیک فیوری (ساموئل ال جکسون) این نوجوان عنکبوتی را زیر پر و بال خود گرفت. با این حال در فاز چهارم فیلم های MCU دکتر استرنج مسئول هدایت و کمک به مرد عنکبوتی است (فاز چهارم دنیای مارول و تاریخ عرضه فیلم های جدید). همچنین احتمال می رود که دکتر استرنج این عنکبوت قرمزپوش را به دنیاهای بی پایان وارد کند. دنیاهای بی پایان در واقع به وجود چند دنیای متناوب نامتناهی اشاره می کند که در کنار یکدیگر وجود دارند. این مفهوم در عمق یکی از داستان های سونی با عنوان Spider-man: Into the Spider-Verse معرفی شد. و ظاهرا مارول نیز تصمیم گرفته تا دنیاهای بی پایان متناوب را به دنیای MCU وارد کند. با اینکه قطعیت چنین موضوعی هنوز روشن نشده، اما فعلا یک دلیل منطقی برای حضور همزمان استرنج کامبربچ و الکتروی فاکس به حساب می آید.

کارگردانی این محصول مشترک سونی و مارول نیز بر عهده جان واتس است. ظاهرا فرایند ساخت فیلم، از اواخر این ماه در آتلانتا آغاز می شود. این زمان بندی مطابق با آغاز ساخت فیلم سم ریمی، یعنی Doctor Strange in the Multiverse of Madness خواهد بود که فیلم برداری آن به زودی در لندن آغاز می شود. بنابراین به نظر می رسد که کامبربچ باید در دو فیلم متفاوت، در دو مکان متفاوت در یک نقش یکسان هنرنمایی کند. بسته به محل فیلم برداری، مجموعه ای از تصاویر غیر رسمی ممکن است در فضای آنلاین منتشر شده و محتوای این فیلم را لو بدهد. شاید پیتر پارکر برای فهم جهان های نامتناهی به کمک احتیاج دارد، شاید هم به دلیل اتهام به قتل مرموز میستریو، تنها به دنبال جایی برای مخفی شدن در نیویورک می گردد. به هر حال به دلیل حضور الکترو، احتمال می رود که پای مرد عنکبوتی به نحوی به جهان های چندگانه باز می شود.

حضور دکتر استرنج در فیلم Spider-man 3 به عنوان راهنما

حضور دکتر استرنج در فیلم Spider-man 3 به عنوان راهنما

سایر بازیگران فرعی فیلم های اسپایدرمن نیز در قسمت سوم ایفای نقش خواهند کرد، که از جمله آن ها می توان به ماریسا تومی، جیکوب باتالون، تونی ریوولوری و زندیا اشاره کرد. بد نیست بدانید که زندیا پس از ساخت فیلم Spider-man 3 باید برای هنرنمایی در فصل دوم سریال Euphoria برای اوایل سال آینده آماده شود.

طبق برنامه ریزی های سونی، فیلم جدید Spider-man در تاریخ 17 دسامبر سال 2021 روی پرده سینما ظاهر می شود. البته همانطور که در این هفته مشاهده کردیم، تاریخ اکران فیلم ها دایما در حال تغییر است. در هفته ای که گذشت، تاریخ اکران فیلم های متعددی از جمله Dune، The Batman، The Flash و Jurrasic World: Dominiion به تعویق افتاد. با این حال فیلم Matrix 4 کمی زودتر از تاریخ تعیین شده در تقویم به نمایش در می آید، که می توان آن را خوش یمن دانست.

شخصیت های کامیک بوک کامبربچ و هالند نخستین بار در فیلم Avengers: Infinity War در کنار یکدیگر ظاهر شدند. پس از آن، مارول این دو بازیگر را در مصاحبه های مختلف با هم جفت کرد و همین امر، موجب گمانه زنی هواداران در مورد همراهی این دو در فیلم های به غیر از انتقام جویان شد.

یکی از مهم ترین نکات مربوط به Spider-man 3، حضور جیمی فاکس در نقش الکترو است. الکترو نخستین بار در فیلم The Amazung Spider-man 2 اندرو گارفیلد در صحنه ظاهر شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران قدیمی فیلم های مرد عنکبوتی، مثل کریستن دانست یا دین دیهان نیز به به قسمت جدید این فیلم پرطرفدار اضافه می شوند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه